Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandstalige handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nederlandstalige handleiding

    Als ik een camera bestel bij Topvision Lux dan mag ik een nederlandstalige handleiding waarschijnlijk vergeten?
    Bestaan er geen sites met Nederlandstalige handleidingen in bvb pdf-fornmaat?
    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

  • #2
    In ieder geval is van Canon bekend, dat ze op aanvraag een Nederlandse handleiding toesturen... Wat de andere merken betreft weet ik het niet.
    Nog een vraagje: ben je er al uit qua keuze ? Ben heel benieuwd...
    Hannie

    Comment


    • #3
      Originally posted by jmvanos
      In ieder geval is van Canon bekend, dat ze op aanvraag een Nederlandse handleiding toesturen... Wat de andere merken betreft weet ik het niet.
      Nog een vraagje: ben je er al uit qua keuze ? Ben heel benieuwd...
      Zaterdag vertrek ik naar Tunesië voor een weekje. Ik neem heel wat leesmateriaal mee. Bij mijn thuiskomst ga ik ervoor. Met de info die ik tot nu toe heb neig ik naar de Nikon 5700.
      "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

      Comment


      • #4
        Hallo Nicodemus,

        Om grijze import tegen te gaan, stuurt Inca importeur van Nikon in Nederland. Alleen een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij opgave van een serienummer waaraan men kan zien dat de camera in Nederland verkocht is. Op de Amerikaanse website kan men van bijna alle Nikon camera’s in diverse talen gebruiksaanwijzingen downloaden in pdf-formaat, maar niet in de Nederlandse taal. De Nederlandse pdf. komt ook niet beschikbaar. Volgens de importeur beschermt men zo enigzins de relatief kleine en kwetsbare Nederlandse markt. De Belgische situatie is natuurlijk niet veel anders. Ik kan mij voorstellen dat de Belgische importeur De Beukelaer & Co er net zo over denkt.

        Overigens, heb je de naam: Nicodemus van die oude wijze rat uit de onvolprezen tekenfilm: The secret of Nimh. De stem van Nicodemus wordt gesproken door Derek Jacobi; toch ook niet de minste!?

        Succes met de koop.

        Comment


        • #5
          ...Volgens de importeur beschermt men zo enigzins de relatief kleine en kwetsbare Nederlandse markt. De Belgische situatie is natuurlijk niet veel anders. Ik kan mij voorstellen dat de Belgische importeur De Beukelaer & Co er net zo over denkt.
          <font face="Comic Sans MS">
          Welnu, ik heb mijn oor te luister gelegd bij De Beukelaer ivm. het bekomen van een nederlandstalige handleiding. Volgens de mail die ik van hen ontving maken zij hier geen problemen van en sturen ze je de handleiding zelfs kosteloos op.</font id="Comic Sans MS">
          Joe
          Nikon D90

          Comment


          • #6
            Ben benieuwd... heb zelf maandag dergelijke mail verstuurd naar de Belgische Nikon-invoerder... tot vandaag geen antwoord! 'k hou jullie op de hoogte!

            Groetjes,

            Gargamel
            Nikon Coolpix 2500
            http://www.NR01galerij.tk

            Comment


            • #7
              http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manuals100.htm

              De 5700 staat er echter nog niet bij (in het Nederlands), maar misschien komt dat ook nog ?


              Jörg
              Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

              Comment


              • #8
                nicodemus: een vriend heeft net de 5700 besteld bij Topvision, ik houd je op de hoogte... (als ik het niet vergeet )
                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                Comment


                • #9
                  vandaag Nederlandstalige handleiding gekregen van H. De Beukelaer (Belgische Nikon-invoerder). ik zeer tevreden dus!!

                  Groetjes,

                  Gargamel
                  Nikon Coolpix 2500
                  http://www.NR01galerij.tk

                  Comment


                  • #10
                    inderdaad, ik heb via "De Beukelaer & C°" gratis een nederlandstalige handleiding gekregen van mijn Coolpix 5000. Het enige wat ze me vroegen te faxen was een aankoopbewijs en de garantiekaart. En enkele dagen later lag het boekje in mijn brievenbus.
                    Canon 300D | Canon EF-S 18-55 | SIGMA 28-300 f3.5-6.3 | Speedlight 420EX
                    Canon IXUS 800IS
                    Lidnummer: BD0152BE |
                    http://tomvandenberk.be

                    Comment


                    • #11
                      zelfs dat was bij mij niet nodig sjarel...

                      groetjes,

                      Gargamel
                      Nikon Coolpix 2500
                      http://www.NR01galerij.tk

                      Comment

                      Working...
                      X