Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

    Hebben jullie ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

    Naast de kwaliteit specifiek een vraag ivm de invoer ervan. Ik heb vroeger horrorverhalen gehoord bij het invoeren van spullen uit de VS in België? Ik heb er geen probleem mee BTW+ invoerrechten te betalen, maar soms komen daar kennelijk nog forse dossierkosten bij + eventueel gaan afhalen e.d.


    Alain

  • #2
    Re: Ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

    Ben er vanaf het eerste begin op geabonneerd. Als je van mooie foto reisverhalen houd en van landschapfotografie is het (ondanks de hoge prijs) aan te raden. Het wordt verzonden met de post en er wordt geen factuur bijgedaan en het wordt als normale post behandeld, dus geen douane-issues.
    Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

      Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
      Ben er vanaf het eerste begin op geabonneerd. Als je van mooie foto reisverhalen houd en van landschapfotografie is het (ondanks de hoge prijs) aan te raden. Het wordt verzonden met de post en er wordt geen factuur bijgedaan en het wordt als normale post behandeld, dus geen douane-issues.
      Hartelijk dank voor je antwoord, maar als ik me niet vergis gaat het bij jou wel om de Nederlandse situatie en niet de Belgische. Het is al wel een sterke indicatie.

      Iemand uit België ervaringen ivm de duane hieromtrent?

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

        ter info :

        Sinds deze week zijn ze gestart met een online versie, je kan voor $9.90 één The Luminous Landscape Video Journal van hun website afhalen. In totaal een kleine 700 Megabyte.

        www.luminous-landscape.com video_journal downloads


        Alain
        Last edited by alainD; 28 januari 2007, 08:55.

        Comment

        Working...
        X