PDA

Volledige versie bekijken : Ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

alainD
30 april 2005, 17:17
Hebben jullie ervaringen met "The Luminous Landscape Video Journal"?

Naast de kwaliteit specifiek een vraag ivm de invoer ervan. Ik heb vroeger horrorverhalen gehoord bij het invoeren van spullen uit de VS in BelgiŽ? Ik heb er geen probleem mee BTW+ invoerrechten te betalen, maar soms komen daar kennelijk nog forse dossierkosten bij + eventueel gaan afhalen e.d.

Alain

cvaniperen
30 april 2005, 19:17
Ben er vanaf het eerste begin op geabonneerd. Als je van mooie foto reisverhalen houd en van landschapfotografie is het (ondanks de hoge prijs) aan te raden. Het wordt verzonden met de post en er wordt geen factuur bijgedaan en het wordt als normale post behandeld, dus geen douane-issues.

alainD
1 mei 2005, 10:39
Ben er vanaf het eerste begin op geabonneerd. Als je van mooie foto reisverhalen houd en van landschapfotografie is het (ondanks de hoge prijs) aan te raden. Het wordt verzonden met de post en er wordt geen factuur bijgedaan en het wordt als normale post behandeld, dus geen douane-issues.

Hartelijk dank voor je antwoord, maar als ik me niet vergis gaat het bij jou wel om de Nederlandse situatie en niet de Belgische. Het is al wel een sterke indicatie.

Iemand uit BelgiŽ ervaringen ivm de duane hieromtrent?

alainD
28 januari 2007, 08:45
ter info :

Sinds deze week zijn ze gestart met een online versie, je kan voor $9.90 ťťn The Luminous Landscape Video Journal van hun website afhalen. In totaal een kleine 700 Megabyte.

www.luminous-landscape.com video_journal downloads (http://www.luminous-landscape.com/video_journal/downloads.shtml)

Alain