Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlieghaven controle en digitale fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlieghaven controle en digitale fotografie

    Beste,

    Deze namiddag vertrek ik op reis met het vliegtuig. Nu komt bij mij plots de vraag op of ik speciale aandacht moet besteden bij de controles op het vliegveld in fucntie van mijn geheugenkaartjes en het fototoestel. Bij het vertrekken zullen de schijfjes nog bijna volledig leeg zijn, maar ik zou niet graag mijn foto's verliezen bij het terugkeren.

    Dank bij voorbaat.

    Dirk
    Groeten
    Dirk

  • #2
    Beste Dirk,
    zolang ge met uw cf kaartjes geen stewardessen te lijf gaat en niet zegt dat ge uw fototas perse bij u wil houden omdat daar uw pistool in zit, zal er geen probleem zijn denk ik.
    Ik heb nog nooit problemen gehad noch met kaartjes, noch met camera niet als vracht en niet als handbagage.
    Ik moet wel zeggen dat ik na 11 september niet meer gevlogen heb.
    Goede vlucht en geniet van uw vakantie.
    Breng nen hoop goede foto's mee.
    Groeten
    Eddy
    (even... vlug... op weg naar het werk)

    Comment


    • #3
      En doe geen vensters open daarboven om mooie foto's te nemen, want dat hebben ze niet graag.

      Comment


      • #4
        Je hoeft geen schrik te hebben om je foto's te verliezen. Er kan je wel eventueel gevraagd worden om je toestel aan te schakelen om te controleren dat het wel echt een DC is. Ik heb dat in the US verschillende keren gehad met een laptop. Ze wilden gewoon bewijzen dat het wel degelijk een echte laptop was. En dat was zelfs voor 09/11....
        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

        Comment


        • #5
          kaartjes worden niet beschadigd door x-ray controle

          wel zeker niet doen: in je gewone bagage steken, ALTIJD in handbagage, koffers worden gemeeeee-ten..

          ook niet doen: aanzetten tijdens opstijgen of dalen (als 'fasten seatbelts' brandt), kunnen ze wel eens moeilijk over doen en staat trouwens in safety guide
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment

          Working...
          X