Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weg naar corne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weg naar corne

    Beste mensen,
    Hoe rij ik het best naar corne?
    Ik woon in Deurne. Die online routeplanners maken het soms overbodig moeilijk heb ik al meegemaakt....

    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Weg naar corne

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
    Beste mensen,
    Hoe rij ik het best naar corne?
    Ik woon in Deurne. Die online routeplanners maken het soms overbodig moeilijk heb ik al meegemaakt....

    Mvg
    A2 Utrecht-Den Bosch (Den Bosch-Utrecht)
    Afrit 17 (Zaltbommel/Rossum)
    Einde afrit richting Zatbommel
    Na 800 meter bij rotonde linksaf (3/4 rond) richting Kerkwijk
    Na 3 km bij rotonde linksaf (3/4 rond) richting Kerkwijk
    Na 4 km in Kerkwijk bij rotonde rechtdoor (1/2 rond).
    Daarna 3e straat rechts (Kruisstraat)
    Kruisstraat nummer 1 is de eerste boerderij links.

    Kruisstraat 1, 5315 AM Kerkwijk
    Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

    Comment


    • #3
      Re: Weg naar corne

      Dank u, maar voor de A2 te bereiken kan ik best richting eindhoven rijden zeker?
      Routeplanner stelde een andere weg voor die korter was, via breda...
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #4
        Re: Weg naar corne

        Geef U 1 goede raad volg de weg die Corne opgeeft ,heb he t2 weken geleden mogen ondervinden .Had zelf een route van ANWB genomen maar das niet zo duidelijk.De weg die Corne opgeeft is heel wat gemakkelijker.Ik ben van Hoevenen zoveel verschil is dat niet he.
        Groetjes
        http://www.vehe.be

        Comment


        • #5
          Re: Weg naar corne

          Oorspronkelijk geplaatst door Henri
          Geef U 1 goede raad volg de weg die Corne opgeeft ,heb he t2 weken geleden mogen ondervinden .Had zelf een route van ANWB genomen maar das niet zo duidelijk.De weg die Corne opgeeft is heel wat gemakkelijker.Ik ben van Hoevenen zoveel verschil is dat niet he.
          Heb ik gedaan.
          Vriendelijke meneer wel, die corne.

          Mvg
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

          Comment


          • #6
            Re: Weg naar corne

            Gewoon corné laten leveren, dan zijt ge van die ellendige ritjes af.
            Deze week heeft hij bij mij een sigma 180 macro + nog wat spulletjes geleverd.Top service + aardige man.


            Groetjes

            JO
            Groetjes
            ----JO

            Comment


            • #7
              Re: Weg naar corne

              Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
              Gewoon corné ... aardige man.


              Groetjes

              JO
              Ja, net St.Niklaas het ganse jaar door...

              Comment


              • #8
                Re: Weg naar corne

                Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                Ja, net St.Niklaas het ganse jaar door...
                Als ge betaalt, ni overdrijven hey
                Ben er geweest vandaag, heb een 1Ds markII vastgehad met mijn lens erop, zeer indrukwekkend!
                Zwaar overkill voor een gewone gebruiker, (zoals ikzelf) ik zou eerder de 1D markII kopen (als ik de centen had natuurlijk)
                Last edited by Reservoir_Dog; 30 april 2005, 17:37.
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #9
                  Re: Weg naar corne

                  Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
                  Gewoon corné laten leveren, dan zijt ge van die ellendige ritjes af.
                  Toch ga ik het liever zelf halen, vind ik plezant. En met een Tdi is het niet zo duur, verbruik ligt lekker laag
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                  Comment


                  • #10
                    Re: Weg naar corne

                    diesel er volgende maand even heen, meteen een dagje uit hè, Corne alvast bedankt voor de route.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X