Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brusselse betoging (witte woede)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brusselse betoging (witte woede)


  • #2
    Re: Brusselse betoging (witte woede)

    de "legasse"-stempel staat er weer op, ik vin het knap
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Brusselse betoging (witte woede)

      van mij mag hij zijn stempel meer doordrukken, en de lucht donkerder en dreigender maken, misschien beetje paars-achtig. zal ook meer KRACHT geven aan de mars

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Brusselse betoging (witte woede)

        passende bewerking die de verantwoordde woede benadrukt, prima

        Comment


        • #5
          Re: Brusselse betoging (witte woede)

          Knap gedaan Deze foto vind ik echt boeiend!
          Meer foto's op mijn website

          Comment


          • #6
            Re: Brusselse betoging (witte woede)

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            van mij mag hij zijn stempel meer doordrukken, en de lucht donkerder en dreigender maken, misschien beetje paars-achtig. zal ook meer KRACHT geven aan de mars
            Prachtplaat, maar ben akkoord met ajuin.


            Dirk
            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

            Comment


            • #7
              Re: Brusselse betoging (witte woede)

              Dat IS een knappe bewerking.

              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Brusselse betoging (witte woede)

                ik vind het niet echt een interessante foto,
                misschien is het enige wat andacht trekt wel de "legasse-stempel".
                Sorry, ik vind dit geen goede/mooie/sprekende foto van je, in tegenstelling tot je andere foto's.

                Hendrik
                +------------------+
                +------------------+

                Comment


                • #9
                  Re: Brusselse betoging (witte woede)

                  legasse,

                  ik heb dit eens aangenomen als reden om weer eens een opdrachtje in PS te doen. ik ben verder gegaan dan ik wou, plots had ik zin om nog eens kadertjes te proberen, etc.! sorry voor het teveel, maar de paarse lucht zit er toch zo'n beetje in he...





                  ik zeg niet dat dit veel beter is, er is echt te veel aan gePS't misschien, mar ja, het gaf me zin om PS verder te ontdekken, en ik wou het wel eens laten zien...

                  edit: nu zie ik ineens nog vele foutjes... oeps !! maar nu eerst eten, straks misschien aanpassingen dan

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: Brusselse betoging (witte woede)

                    jammer dat de woede uit de hemel komt en niet uit het straatbeeld
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Brusselse betoging (witte woede)

                      De paarse bewerking van Ajuin vind ik er wat over, en ik ga akkoord met t.billy: je ziet wat te weinig van een echte 'woedende' menigte. Je kan niet goed zien dat er echt veel mensen betogen.
                      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Brusselse betoging (witte woede)

                        Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
                        De paarse bewerking van Ajuin vind ik er wat over, en ik ga akkoord met t.billy: je ziet wat te weinig van een echte 'woedende' menigte. Je kan niet goed zien dat er echt veel mensen betogen.
                        Ja ik had dit misschien beter in een ander forum geplaatst

                        Comment


                        • #13
                          Re: Brusselse betoging (witte woede)

                          Oorspronkelijk geplaatst door legasse
                          Ja ik had dit misschien beter in een ander forum geplaatst
                          Ik vind wel dat het in dit forum past, een betoging is een evenement. Ik vind alleen dat de grote massa van een betoging niet zo duidelijk naar voren komt, maar dit is maar een mening.
                          Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                          Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                          Comment

                          Working...
                          X