Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedrogen of niet !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedrogen of niet !!

    Hallo beste Bd'ers.

    Op 8 april deed ik een bestelling bij akkuinternational. De betaling werd door de bank hier uitgevoerd op 11 april nu zijn we al een tijdje verder en ik heb nog steeds geen batterijen gezien.
    IK heb teneerste een mailtje gestuurd waarop ik nog steeds geen reactie heb gehad. Vorige week telefonisch contact hehad en ze vertelde dat ze mijn centen hadden ontvangen en het pakje net verstuurd was met DHL. Nu een week verder heb ik nog steeds niets gekregen

    Wie heeft er evaring met akkuinternational??

    Is dit een serieuze internetwinkel of ben ik bedrogen ?

    Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie. IK heb het gevoel dat ik mijn centen kwijt ben


    Alvast bedankt en de groeten van peter

  • #2
    Re: Bedrogen of niet !!

    Hey,

    Ik heb er al een paar bestellingen gedaan en nooit problemen gehad maar soms kan het idd wel een tijdje duren vooraleer het toekomt.

    Grtz,
    K.
    D2H, 10.5mm f/2.8G ED AF DX, 17-35mm f/2.8D ED-IF AF-S, 17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX, 28-70mm f/2.8 ED-IF AF-S, 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR, TC-17E II AF-S, AF-I, SB-800, Photo Trekker AW II, CompuTrekker AW

    Comment


    • #3
      Re: Bedrogen of niet !!

      Ikzelf heb nog nooit problemen gehad daar.

      Ik heb hier op Bd al wel een paar keer gelezen dat er zich gelijke problemen voordeden maar deze zijn na een paar mailtjes wel steeds opgelost geraakt...

      Comment


      • #4
        Re: Bedrogen of niet !!

        Ik heb er ook al akku's besteld, en die zijn wel degelijk geleverd.
        Het duurt wel vrij lang voor ze aankomen, maar als ze een week na verzending nog niet geleverd zijn, dan zal er onderweg toch ergens iets misgelopen zijn.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Bedrogen of niet !!

          Alvast bedankt voor jullie reactie.

          Dan is het toch al zeker geen nep bedrijf. Dat is al veel waard.
          Morgen nog eens bellen vanop het werk?


          Zal nog niet te vlug victoria kraaien maar beter mijn post te laat dan nooit.

          Groeten Peter

          Comment


          • #6
            Re: Bedrogen of niet !!

            best kan je het tracking nummer opvragen dan kan je op de DHL website zien waar uw pakske zit.
            Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

            Comment


            • #7
              Re: Bedrogen of niet !!

              waarom eerst bestellen en dan gaan afvragen of het een nepbedrijf is, vreemde volgorde.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Bedrogen of niet !!



                Ik heb eerst besteld alvorens af te vragen of het een nepbedrijf is daar ik het E-mail adres gekregen had van een Bd'er.

                Dan kan je normaal toch aannemen dat er niets mis is met deze internetwinkel.
                Als ik hier al niemand mag vertrouwen wie dan nog WEL


                Maar ik begrijp je vraag.

                Heb vandaag en gisteren geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar nu neemt er niemand meer op !!!!!!

                Laten het vervolg wel weten.

                Als er nog mensen zijn die bij deze firma negatieve ervaringen hebben mag je me nog steeds op de hoogte stellen.


                Alvast bedankt.

                Groeten Peter

                Comment


                • #9
                  Re: Bedrogen of niet !!

                  2 weken terug nog besteld. Geld overgeschreven en de week erna lagen de batterijen in de bus. In het verleden ook besteld en ook steeds correct geleverd. Probeer nog eens te bellen of te mailen. Heb toch altijd wel snel antwoord gehad op mijn mail.
                  "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                  Comment

                  Working...
                  X