Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sponsoring fototoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sponsoring fototoestel

    Hallo,

    ik ben lid van de leerlingenraad CTDE, en wij organiseren binnenkort ons galabal. Wij hebben die avond een projector en pc ter beschikking, en willen dan ook digitale foto's maken van de koppels die binnenkomen en dan op groot scherm projecteren. Ik werk met analoge Canon, en zou dus graag die avond een 300D hebben om mijn lenzen op te zetten om foto's te maken. Wij hebben dus een 300D met externe flitser nodig. Waar kunnen wij die het goedkoopste huren, of zou er ergens een bedrijf zijn dat ons dat materiaal bij wijze van sponsoring zou willen uitlenen; dan zouden zij natuurlijk reclame kunnen maken, toeganskaarten, ... We hopen zo weinig mogelijk geld te moeten uitgeven daarvoor. Weet iemand zo'n bedrijf zijn?

    Ik hoop op een antwoord,

    Jordy

  • #2
    Re: Sponsoring fototoestel

    Ik denk dat je hier meer succes zal vinden om een toestel te vinden MET zijn baasje erbij, of kan/wil je dit niet?

    Comment


    • #3
      Re: Sponsoring fototoestel

      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
      Ik denk dat je hier meer succes zal vinden om een toestel te vinden MET zijn baasje erbij, of kan/wil je dit niet?
      Denk ik ook... ik vrees dat er weinig happig zullen zijn om hun gerief uit te lenen aan vreemden (om zelfs van bekenden nog te zwijgen)

      Comment


      • #4
        Re: Sponsoring fototoestel

        Bijvoorbeeld Bartok in Hasselt:
        http://www.bartok.be/webshop/pagina'...r/verhuur.html

        Spatie had ik ook gevonden via Google:

        Comment

        Working...
        X