Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omgeving Gent

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • omgeving Gent

    Hallo,

    Is er soms niemand die het eens ziet zitten om samen met mij enkele foto's te gaan nemen in omgeving Gent?
    En misschien wat uitleg kan geven hoe ik alles beter kan fotograferen. Ivm die standen TV en AV endergelijke.

    Ik vertrek op reis op 17 oktober, en zou graag beter weten hoe ik moet fotograferen.

    Misschien een moeilijke vraag en durfde ze ook niet goed te stellen, maar wie weet zijn er toch wel een paar mensen van die omgeving die me wat willen helpen?

    Dank je,
    Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

  • #2
    Originally posted by kwakkwak
    Hallo,

    Is er soms niemand die het eens ziet zitten om samen met mij enkele foto's te gaan nemen in omgeving Gent?
    En misschien wat uitleg kan geven hoe ik alles beter kan fotograferen. Ivm die standen TV en AV endergelijke.

    Ik vertrek op reis op 17 oktober, en zou graag beter weten hoe ik moet fotograferen.

    Misschien een moeilijke vraag en durfde ze ook niet goed te stellen, maar wie weet zijn er toch wel een paar mensen van die omgeving die me wat willen helpen?

    Dank je,
    Bon, de vraag is dus: wie kan er op zeer korte tijd eens een SD organizeren in het Gentse....
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      Sofie misschien heb je hier wat aan :



      Doe de moeite om er eens wat rond te kijken, een schat aan informatie in verstaanbare taal
      "Alive and Kicking"

      http://www.pbase.com/tinnew

      Comment


      • #4
        Tinne,

        Heel erg bedankt voor de tip. Ik zal dit morgen na mijn werk eens allemaal doornemen.

        Jee-Esteke: Een SD zou tof zijn in het Gentse. Ik had al eerder gedacht aan eens meegaan met jullie, maar als jullie met al die professionelen op stap zijn, durf ik dit niet zo goed. Ik denk dat ik alleen maar zou storen.
        Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

        Comment


        • #5
          Originally posted by kwakkwak
          Tinne,

          Heel erg bedankt voor de tip. Ik zal dit morgen na mijn werk eens allemaal doornemen.

          Jee-Esteke: Een SD zou tof zijn in het Gentse. Ik had al eerder gedacht aan eens meegaan met jullie, maar als jullie met al die professionelen op stap zijn, durf ik dit niet zo goed. Ik denk dat ik alleen maar zou storen.
          Wowowowow....correctie.....SD's zijn er voor iedereen, pro of beginnerke. Kijk naar mij, ik heb zelfs het stadium van beginner nog niet eens bereikt, en ik heb al 2 SD's meegemaakt. Je leert er vanalles, je maakt er nieuwe vrienden, en bovenal, je amuseert jer kostelijk!
          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

          Comment


          • #6
            Originally posted by jee-esteke
            Originally posted by kwakkwak
            Tinne,

            Heel erg bedankt voor de tip. Ik zal dit morgen na mijn werk eens allemaal doornemen.

            Jee-Esteke: Een SD zou tof zijn in het Gentse. Ik had al eerder gedacht aan eens meegaan met jullie, maar als jullie met al die professionelen op stap zijn, durf ik dit niet zo goed. Ik denk dat ik alleen maar zou storen.
            Wat houdt een SD precies in?
            Wowowowow....correctie.....SD's zijn er voor iedereen, pro of beginnerke. Kijk naar mij, ik heb zelfs het stadium van beginner nog niet eens bereikt, en ik heb al 2 SD's meegemaakt. Je leert er vanalles, je maakt er nieuwe vrienden, en bovenal, je amuseert jer kostelijk!
            "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

            Comment


            • #7
              Sofie: zeker doen zo'n Shooting-day en wat had had je gedacht van 5 oktober BD-dag. Dan heb je pas een echte kudde fotografen van beginners tot zeer gevorderden bij elkaar en kan je iedereen van alles vragen. Zou dus een goede voorbereiding op je reis zijn, tesamen met de info die je hier al aangereikt kreeg...
              Nicodemus: een SD is dus een Shooting-day, maar dat heb je misschien inmiddels al begrepen. Georganiseerd door enthousiaste forumleden die zelf met de ideeen komen voor zo'n dag en deze vervolgens in concrete plannen omzetten. Lekker fotograferen dus, van elkaar leren en vaak nog een heerlijk etentje tot slot. Bovendien een leuke gelegenheid elkaar eens in levenden lijve te ontmoeten. Een aanrader dus...
              Hannie

              Comment


              • #8
                Euh... ik weet niet of ik de meest geschikte persoon ben... maar ik wil wel eens een poging doen... Tenzij een professioneler iemand dit wil doen ? Ik woon in centrum Gent, dus da's geen probleem. En ik heb ook wat theoretische fotokennis ( ) over diafragma-voorkeuze, sluitertijdvoorkeuze enzo... van in mijn traditionele fotografie-tijdperk
                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kwakkwak
                  Jee-Esteke: Een SD zou tof zijn in het Gentse. Ik had al eerder gedacht aan eens meegaan met jullie, maar als jullie met al die professionelen op stap zijn, durf ik dit niet zo goed. Ik denk dat ik alleen maar zou storen.
                  Jee-Esteeke, Waar zou ik dit nog gehoord hebben ????
                  An  a day keeps frustration away!
                  http://www.demey-deleus.be

                  Comment


                  • #10
                    Hmmm, ik ben van Gent ... buurt van de Sterre.
                    En zo te zien zijn er nog mensen in Gent met een G2.
                    En waar kan je nu beter mooie foto's trekken dan in Gent .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by boeykenk
                      Hmmm, ik ben van Gent ... buurt van de Sterre.
                      En zo te zien zijn er nog mensen in Gent met een G2.
                      En waar kan je nu beter mooie foto's trekken dan in Gent .
                      Tja, hier nog iemand uit Gent (Dag BoeykenK ). Maar ik vertrek volgende week wel op reis, dus achter mij moet je niet te veel kijken.


                      Jörg
                      Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

                      Comment


                      • #12
                        Laat maar komen Crimi, die SD day in Gent, als het voor ons past zijn er hier al twee deelnemers.
                        Erik.D en Trees

                        Minolta D7 en D7i

                        Comment


                        • #13
                          Correctie Erik.D ... 3 deelnemers

                          Comment


                          • #14
                            Ik ben ook nen echten gentenaar (allez eerder nen zwijnaardenaar )
                            ...dus als er een sd komt in gent, I'll be there

                            4 deelnemers dus

                            Tim
                            -=Nikon D50 + bokalen=-
                            http://www.pbase.com/nosebeast
                            http://users.pandora.be/timmy.thienpont1

                            Comment


                            • #15
                              Ik woon wel niet echt in de buurt van Gent (Torhout), maar ik zou toch graag eens mijn eerste SD meemaken...

                              Laat ietsje weten over een datum en we zullen zien of het past

                              Nick
                              Nikon D300 & een beetje glas...
                              Iets kleiners als carry everywhere

                              Comment

                              Working...
                              X