Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

e-mails van belgiumbigital

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • e-mails van belgiumbigital

    hoi ik krijg zo ongeveer per dag een 40 mails van deze site en veel keer het zelfde en dat is nu net het probleem de zelfde mails kan ik daar iets aan veranderen want nu moet ik alles selecteren en verwijderen aangezien er veel dezelfde tussen zitten en spijtig genoeg zitten er ook dan wel intresante tussen
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Originally posted by Loodgieterke
    hoi ik krijg zo ongeveer per dag een 40 mails van deze site en veel keer het zelfde en dat is nu net het probleem de zelfde mails kan ik daar iets aan veranderen want nu moet ik alles selecteren en verwijderen aangezien er veel dezelfde tussen zitten en spijtig genoeg zitten er ook dan wel intresante tussen
    Ah, diene met zijn lange zinnen....
    Ik denk dat Stef het gepaste antwoord voor je heeft....
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      heelgoegezien jee-esteeke !

      Loodgieterke ik denk dat ik de oplossing ken mijn beste ha ja want ik ben hier al een tijdje hoor kijk ik denk dat jij je ingeschreven hebt op alle treads die je hebt aangemaakt en dan krijg je een email telkens er iemand op je topicreageert dat is om je te verwittigen dus maar je kan dat uitschakelen door je te unsubscriben dat is klikken op het vuilbakje naast de titel van je topic in het overzicht van de topics in een bepaald forum en vroeger ko je dat ook doen bij je profile maar dat weet ik niet meer zeker hoor dus je moet het effe proberen hopelijk vindt je het en anders schrijf je nog maar een epistel en dan helpen we je verder tot als het probleem opgelost is ha ja want zo zijn wij hier !

      Stef

      Comment


      • #4
        Originally posted by Stef
        heelgoegezien jee-esteeke !

        Loodgieterke ik denk dat ik de oplossing ken mijn beste ha ja want ik ben hier al een tijdje hoor kijk ik denk dat jij je ingeschreven hebt op alle treads die je hebt aangemaakt en dan krijg je een email telkens er iemand op je topicreageert dat is om je te verwittigen dus maar je kan dat uitschakelen door je te unsubscriben dat is klikken op het vuilbakje naast de titel van je topic in het overzicht van de topics in een bepaald forum en vroeger ko je dat ook doen bij je profile maar dat weet ik niet meer zeker hoor dus je moet het effe proberen hopelijk vindt je het en anders schrijf je nog maar een epistel en dan helpen we je verder tot als het probleem opgelost is ha ja want zo zijn wij hier !

        Stef
        Een tafel....ik zoek een tafel!!!! ROFLMAO
        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stef
          heelgoegezien jee-esteeke !

          Loodgieterke ik denk dat ik de oplossing ken mijn beste ha ja want ik ben hier al een tijdje hoor kijk ik denk dat jij je ingeschreven hebt op alle treads die je hebt aangemaakt en dan krijg je een email telkens er iemand op je topicreageert dat is om je te verwittigen dus maar je kan dat uitschakelen door je te unsubscriben dat is klikken op het vuilbakje naast de titel van je topic in het overzicht van de topics in een bepaald forum en vroeger ko je dat ook doen bij je profile maar dat weet ik niet meer zeker hoor dus je moet het effe proberen hopelijk vindt je het en anders schrijf je nog maar een epistel en dan helpen we je verder tot als het probleem opgelost is ha ja want zo zijn wij hier !

          Stef
          Proficiat Stef de puntjes op de i
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            Ik lees altijd luidop mee als ik het forum lees en hier kreeg ik me wel even ademnood (en bij Stef bleef ik bijna in een lachbui)

            Comment


            • #7
              Ik ben na het lezen ook ff aan de zuurstof fles gaan hangen hijgen ....
              Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tribal69
                Ik ben na het lezen ook ff aan de zuurstof fles gaan hangen hijgen ....
                <font face="Comic Sans MS">Geef daarna die fles maar aan mij door .</font id="Comic Sans MS">
                Joe
                Nikon D90

                Comment

                Working...
                X