Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinder(s) in Floraliën

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlinder(s) in Floraliën


    De vlinder die niet kan vliegen

  • #2
    Re: Vlinder(s) in Floraliën

    hmm ... als ik een vlinder zie moet ik 'replyen' ... kan dat niet weerstaan

    zeg linda, een ander vraagje : Weet gij per toeval van wie die vlinder is ? Hoorde die bij een standhouder of wat ? (ook enig idee hoe groot hij is)

    Ik zou het nl wel eens aandurven om zo'n ding ook in mijne hof te zette n(ben die toch aan't inrichten als vlindertuin, dat zou dus passen). Zou daarom eens contact willen opnemen met de 'eigenaar'

    Greetz
    Stefan
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

    Comment


    • #3
      Re: Vlinder(s) in Floraliën

      Hey,
      Van de standhouder heb ik geen informatie, maar als je wil kan ik wel proberen erachter te komen.

      Qua formaat, hopelijk hebt ge een enorme tuin want den deze had toch wel zo'n 4 m vleugelwijdte en que hoogte ongeveer 2 m. Héél grof geschat

      En goedkoop zal dat ook wel niet zijn

      Laat maar weten of ik verder moet informeren

      Comment


      • #4
        Re: Vlinder(s) in Floraliën

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
        Hey,
        Van de standhouder heb ik geen informatie, maar als je wil kan ik wel proberen erachter te komen.

        Qua formaat, hopelijk hebt ge een enorme tuin want den deze had toch wel zo'n 4 m vleugelwijdte en que hoogte ongeveer 2 m. Héél grof geschat

        En goedkoop zal dat ook wel niet zijn

        Laat maar weten of ik verder moet informeren
        µ

        mijn tuin is idd nogal groot, en zelfs 4*2m zou wel lukken. Maar ik had toch eerder op 1.5 hoog gehoopt.

        enfin, je *mag* altijd eens informeren van wie hij is als het je niet teveel moeite kost.

        Greetz
        Stefan
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: Vlinder(s) in Floraliën

          Komt in orde.

          Comment

          Working...
          X