Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pbase plat ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pbase plat ?

    Is het enkel bij mij of heeft iedereen een probleem met www.pbase.com?

  • #2
    Re: Pbase plat ?

    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
    Is het enkel bij mij of heeft iedereen een probleem met www.pbase.com?
    Yup, kreeg een halfuurtje geleden de melding dat ze hun server moesten heropstarten en sindsdien niks meer...
    D7000 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Pbase plat ?

      Oef... 't werkt weer

      Comment


      • #4
        Re: Pbase plat ?

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
        Oef... 't werkt weer
        tja, na al die problemen die ze eind verleden jaar gehad hebben hoop je dan toch dat het nu terug wat vlotter zal gaan. Krijg je zoiets weer aan de hand. Laat ons hopen dat het niet te veel meer gebeurd, want ik denk dat ze bij velen al wat krediet verloren hebben. Spijtig, want het is m.i. een prachtig en betaalbare 'fotodumpsite'
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: Pbase plat ?

          Bedankt voor deze melding , anders was ik er waarschijnlijk nooit achtergekomen dat er een magazine (http://www.pbase.com/magazine) uit is gegeven. Ik kom namelijk nooit op de hoofdpagina.

          Comment


          • #6
            Re: Pbase plat ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
            Bedankt voor deze melding , anders was ik er waarschijnlijk nooit achtergekomen dat er een magazine (http://www.pbase.com/magazine) uit is gegeven. Ik kom namelijk nooit op de hoofdpagina.
            Dank om aandacht hierop te vestigen.
            Heb eerste magazine gedownload en het is een juweeltje (enkel in Engels): bevat o.a. een artikel over het reinigen van de sensor met een pixel sweeper.
            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment

            Working...
            X