Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon flits huren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon flits huren

    Weet iemand waar ik een Canon Speedlite 580EX zou kunnen huren voor vb: 1dag ???
    Het is te donker in de kerk om te fotograferen zonder flits en heb namelijk geen flits voor op een Canon 20D

    Liefst een winkel in Vlaams Brabant ! eventueel Antwerpen

  • #2
    Re: Canon flits huren

    Metrofoto in Berchem zal die waarschijnlijk wel verhuren, maar of het nu ne 580 EX ga zijn dat weet ik niet ne 550 EX zeker en vast.
    Metrofoto is op de Grotesteenweg schuin over de Quick.

    Open op zaterdag voormiddag tot 13.00 uur
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Canon flits huren

      Bedankt !
      Als iemand nog een winkel weet zijn, laat maar weten !! Dan kan ik vergelijken, want heb geen flauw idee wat me dat gaat kosten

      Comment


      • #4
        Re: Canon flits huren

        Oorspronkelijk geplaatst door legasse
        Bedankt !
        Als iemand nog een winkel weet zijn, laat maar weten !! Dan kan ik vergelijken, want heb geen flauw idee wat me dat gaat kosten
        Pixto-f verhuurt de 550EX voor 10 euro per dag en de 580EX voor 12,50 (ex. BTW). Calumet (zit ook in Antwerpen meen ik) heeft alleen de 550EX in de lijst staan en vraagt daar 15 euro per dag voor.

        Tip: huur 'm niet alleen voor die ene dag maar gun jezelf op z'n minst 1 extra dag vooraf om het ding te leren kennen. Een flitser is niet iets waar je zo even zonder er mee gewerkt te hebben mooie resultaten van krijgt.

        Comment

        Working...
        X