Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Praktische vragen over deze site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Praktische vragen over deze site

    Hallokes allemaal,

    Ik vraag me nu al geruime tijd het een en ander af:

    - Vaak krijg ik een rood kruis op een thread waar ik eigenlijk een afbeelding zou moeten terugvinden. Wat gaat er mis? Is dat mijn fout en zo ja, wat kan ik er dan aan doen.

    -Kan je er voor zorgen dat wanneer je een thread start je de antwoorden snel kan opvolgen. Nu ga ik steeds terug naar het betreffende forum en moet ik gaan zoeken naar eventuele antwoorden op mijn thread...
    Is hier iets dat ik over het hoofd zie?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden, Björnvg
    Nikon D70+ kitlens 18-70mm+Tamron 28-200mm, SB-600, Sandisk 512 ultra2 en Canon Pixma IP5000

  • #2
    Re: Praktische vragen over deze site

    Oorspronkelijk geplaatst door bjornvg
    Hallokes allemaal,

    Ik vraag me nu al geruime tijd het een en ander af:

    - Vaak krijg ik een rood kruis op een thread waar ik eigenlijk een afbeelding zou moeten terugvinden. Wat gaat er mis? Is dat mijn fout en zo ja, wat kan ik er dan aan doen.
    Lees de forumregels nog eens na. Hierin staat beschreven hoe je een foto moet posten. Eerst je foto op het web plaatsen, daarna linken naar dit forum.


    Kan je er voor zorgen dat wanneer je een thread start je de antwoorden snel kan opvolgen. Nu ga ik steeds terug naar het betreffende forum en moet ik gaan zoeken naar eventuele antwoorden op mijn thread...
    Is hier iets dat ik over het hoofd zie?
    -Je kan een abonnement nemen voor de gewenste topics. Je ontvangt dan een e-mail als er iets gepost wordt in deze topic.
    -Je kan ook bij elk bezoek de "Nieuwe Posts" opvragen.

    Comment


    • #3
      Re: Praktische vragen over deze site

      lut,

      ik denk dat de eerste vraag niet onmiddellijk een posting probleem betreft.

      bjornvg,
      Het is wel zo dat bij oudere threads de foto's zijn verdwenen omdat deze foto's niet op de servers van BD staan, maar op een server gekozen door de poster. Als die op een bepaald moment beslist zijn foto te verwijderen omdat hij die plaats nodig heeft voor iets anders, krijgt men een rood kruisje.

      Groeten,

      Nat
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Re: Praktische vragen over deze site

        voila, eigenlijk alles al gezegd

        new posts gebruik ik ook altijd. maar het werkt niet feilloos hoor. de ene keer wel, de andere keer staan de andere int lichtgrijs, en nieuwe int donker, de andere keer heb ik er enkel in het donker............waaraan het ligt weet ik niet.


        soms traag met cookies op te slaan, of doe ik iets verkeerd, of ...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Praktische vragen over deze site

          Nat, je slaat de nagel op de kop.
          Het begint te dagen, meen mij er iets van te herinneren dat ik er ooit iets over gelezen heb. Maar nu weet ik het dus weer!

          Lut alvast bedankt voor je antwoord en wat betreft dat abonnement, ik zoek wel even in de search. Als ik het niet vind dan laat ik iets weten.

          Groeten, Björnvg
          Nikon D70+ kitlens 18-70mm+Tamron 28-200mm, SB-600, Sandisk 512 ultra2 en Canon Pixma IP5000

          Comment


          • #6
            Re: Praktische vragen over deze site

            klik boven de thread op "thread options".
            Daar kan je een abonnement kiezen
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: Praktische vragen over deze site

              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
              voila, eigenlijk alles al gezegd

              new posts gebruik ik ook altijd. maar het werkt niet feilloos hoor. de ene keer wel, de andere keer staan de andere int lichtgrijs, en nieuwe int donker, de andere keer heb ik er enkel in het donker............waaraan het ligt weet ik niet.


              soms traag met cookies op te slaan, of doe ik iets verkeerd, of ...
              Is er een instelbare optie bij "New Posts" zodat threads die ik al een keer bekeken heb duidelijk te herkennen zijn? Of is het zo evident dat ik er altijd over kijk?

              Alain

              Comment


              • #8
                Re: Praktische vragen over deze site

                als je erop klikt, en nogmaals klikt n het lezen van de topics, worden die van zwart naar grijs weergegeven (de titeltjes...)


                als je de volgende keer erop klikt (bij volgend bezoek), zie je enkel de threads waar na je vorig bezoek opnieuw in is gepost, ook al heb je het gelzen. het kijkt naar een nieuwe post. kan je niet veranderen. maar meestal herinner je je de titel nog wel, en kan je gauw verder met de rest...

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Praktische vragen over deze site

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  ...
                  als je de volgende keer erop klikt (bij volgend bezoek), zie je enkel de threads waar na je vorig bezoek opnieuw in is gepost, ook al heb je het gelzen. het kijkt naar een nieuwe post. kan je niet veranderen. maar meestal herinner je je de titel nog wel, en kan je gauw verder met de rest...
                  Jammer, meestal herinner ik de me de titel inderdaad, maar zeker niet altijd...

                  Alain

                  Comment


                  • #10
                    Re: Praktische vragen over deze site

                    Hoi,

                    van mijn kant nog een aanvulling op het rode kruisje. Bij mij is de sitefilter ook soms de boosdoener. Veel mensen (ik denk de meesten) hebben een gratis website met reclameuitingen in welke vorm dan ook. Deze filter heb ik erop zitten voor de kinderen en die vergeet ik noal eens uit te zetten. Normaal gesproken heb ik hier geen last van maar bij sommige postings dus wel.

                    Groetjes Marion

                    Comment


                    • #11
                      Re: Praktische vragen over deze site

                      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                      als je erop klikt, en nogmaals klikt n het lezen van de topics, worden die van zwart naar grijs weergegeven (de titeltjes...)


                      als je de volgende keer erop klikt (bij volgend bezoek), zie je enkel de threads waar na je vorig bezoek opnieuw in is gepost, ook al heb je het gelzen. het kijkt naar een nieuwe post. kan je niet veranderen. maar meestal herinner je je de titel nog wel, en kan je gauw verder met de rest...
                      Misschien is het mogelijk om de datum en tijd van de oorspronkelijke post erbij te zetten, net zoals voor de laatste post.

                      Alain

                      Comment


                      • #12
                        Re: Praktische vragen over deze site

                        Die new posts functie werkt waarschijnlijk met een cookie op je pc (gokje van mijn kant ) Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb ook gemerkt dat er af en toe een gat valt.

                        Indien er gepost wordt tussen de laatste tijd en de nieuwe zoekopdracht valt er wel eens iets weg heb ik het idee. Dergelijke functies zijn overigens een van de moeilijkste in de automatisering om waterdicht te krijgen !
                        Groeten,

                        Albert Jan

                        Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

                        Comment

                        Working...
                        X