Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

starten met eigen zaak: investeringsplan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • starten met eigen zaak: investeringsplan

    Hallo aan de reeds zelfstandige fotografen ...

    Ik studeer dit jaar af als fotograaf en volg naast de beroepskennis ook nog het gedeelte boekhouden waar ik bezig ben met mijn haalbaarheidsstudie. Bouwsteen 3 handelt over de investeringen.
    In te brengen maar ook nieuwe investeringen. Zonder misschien in detail te gaan (maar dat mag) zou ik graag wat reacties krijgen van zelfstandige fotografen naar waarin zoal geïnvesteerd wordt bij de start van een nieuwe zaak.

    Ikzelf ben al redelijk gevorderd met mijn plannetje maar ben eens benieuwd naar jullie reactie.

    Greetz, Ronny

  • #2
    Re: starten met eigen zaak: investeringsplan

    Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
    Hallo aan de reeds zelfstandige fotografen ...

    Ik studeer dit jaar af als fotograaf en volg naast de beroepskennis ook nog het gedeelte boekhouden waar ik bezig ben met mijn haalbaarheidsstudie. Bouwsteen 3 handelt over de investeringen.
    In te brengen maar ook nieuwe investeringen. Zonder misschien in detail te gaan (maar dat mag) zou ik graag wat reacties krijgen van zelfstandige fotografen naar waarin zoal geïnvesteerd wordt bij de start van een nieuwe zaak.

    Ikzelf ben al redelijk gevorderd met mijn plannetje maar ben eens benieuwd naar jullie reactie.

    Greetz, Ronny
    Kan je misschien even verduidelijken over wat voor een soort zaak het gaat.
    Is het enkel verkoop en fotowerk (ontwikkeling en afdrukken)? Werk je met eigen minilab of via afdrukcentrale? Gebeurt er reportage en/of studiowerk? Ga je je richten op de gewone consument en/of de prof. fotograaf. Misschien ben je niet van plan om een winkel te openen, maar je enkel bezig te houden met reportages?

    Kan je eventueel uw plannetje eens doorsturen?

    Comment


    • #3
      Re: starten met eigen zaak: investeringsplan

      Dag fotopolis,

      inderdaad geen winkel openen, enkel reportage en dit zowel voor consument als bedrijfswereld. Afdruk gebeurt via proflabo.
      Mij gaat het eerder over de investeringen naar computerapparatuur en kantoor'noodzakelijkheden'

      Greetz, Ronny

      Comment

      Working...
      X