Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie auto fotoshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locatie auto fotoshoot

    hallo iedereen,

    ik ben compleet nieuw hier op het forum en heb meteen een vraag voor jullie.
    Ik ben op zoek naar enkele mooie locaties om een fotoshoot te houden met een aantal auto's. Onze voorkeur gaat uit naar een verlaten industriegebouw/terrein, of een oud (race)circuit of iets in die aard. Het zou hoofdzakelijk voor een 'static' shoot zijn, maar als er ook de mogelijkheid is om wat foto's te nemen tijdens het bochtenwerk dan is dat natuurlijk mooi meegenomen
    Liefst in België maar het mag ook in Nederland zijn.

    Nog wat extra achtergrondinfo : met de "Alfa Romeo 156 Club" organiseren we nl. een cursus 'hoe leg ik mijn 156 mooi vast op de (digitale) plaat' en daarvoor zoeken we dus een paar mooie locaties waar we de theorie kunnen omzetten in de praktijk.

    Alvast bedankt voor de (hopelijk) goede tips

    ciao,
    Frank
    new : Canon Powershot S3 IS - old : Kodak DX4330

  • #2
    Re: locatie auto fotoshoot

    Kijk eens op

    しじみオルニチンサプリ比較WEBでは、選び方や飲み方、肝臓への効果・効能について詳しくナビ!ランキングやレビューでは、人気製品の印象や感想をまとめています。ヤマトシジミなどの品種、ソフトカプセルなどの形状についても説明。ここでは、シジミサプリの概要を説明します。


    voorbeelden van oude glorie zijn

    Reims en Rouen

    Daar kan je nog de oude tribunes en stands bezichtigen ...
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

    Comment


    • #3
      Re: locatie auto fotoshoot

      Een andere mogelijkheid is misschien het circuit van Croix-en-Ternois (ietsje voorbij Lille...)
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: locatie auto fotoshoot

        Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
        Kijk eens op

        しじみオルニチンサプリ比較WEBでは、選び方や飲み方、肝臓への効果・効能について詳しくナビ!ランキングやレビューでは、人気製品の印象や感想をまとめています。ヤマトシジミなどの品種、ソフトカプセルなどの形状についても説明。ここでは、シジミサプリの概要を説明します。


        voorbeelden van oude glorie zijn

        Reims en Rouen

        Daar kan je nog de oude tribunes en stands bezichtigen ...

        in Reims lijkt het niet alleen erg vervallen, het circuit lijkt me ook vervangen door een gewone weg als ik de foto's op die site zo zie? je ziet dan nog wel de tribunes maar echt afgesloten is het niet meer? Of vergis ik me?
        Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

        Comment


        • #5
          Re: locatie auto fotoshoot

          Reims is nooit afgesloten geweest ...

          Het was een stratencircuit, zoals francorchamps in het verleden ...

          De straten werden afgesloten voor het gewone verkeer als er race was ... dat maakt het net zo mooi om het nog te kunnen zien

          Natuurlijk is het wegdek vernieuwd geweest met de jaren he
          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • #6
            Re: locatie auto fotoshoot

            thnx voor de info kerels
            over dat circuit (geweest) in Reims had ik wel al wat foto's gezien, alleen niet meteen bij de deur, maar zeker iets om eens te doen

            weet er iemand toevallig of het cirucit van Spa eigenlijk nog (gedeeltelijk) open is ? de laatste keren dat ik er passeerde was het steeds gesloten en kon je dus niet meer over een stuk van het circuit tuffen
            new : Canon Powershot S3 IS - old : Kodak DX4330

            Comment


            • #7
              Re: locatie auto fotoshoot

              In de haven van Antwerpen vind je vast en zeker prachtige locaties! Hier een voorbeeld met een wat saaie Peugeot 206

              Canon EOS 300D, kitlens +Sigma 70-300 f/4-5.6 APO Macro II D

              Comment


              • #8
                Re: locatie auto fotoshoot

                Oorspronkelijk geplaatst door fruyt
                weet er iemand toevallig of het cirucit van Spa eigenlijk nog (gedeeltelijk) open is ? de laatste keren dat ik er passeerde was het steeds gesloten en kon je dus niet meer over een stuk van het circuit tuffen
                Het circuit van Francorchamps is sinds vorig jaar een volledig gesloten circuit geworden aangezien de nieuwe verbindingsweg Francorchamps - Stavelot/Malmedy eindelijk is afgewerkt.

                Comment

                Working...
                X