Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

    Vasa,





    On 23/03, I’ve ordered a compact drive pd7x no hard drive + car charger.

    Until now I still didn’t received a tracking number from you, in spite of you send me a mail on Monday 11/03, with confirmation that everything would be taken care of, I’m sure this all rest on a misunderstanding and hope that my order will be processed correctly





    Thank you in advance
    __________________________________________________ _______________
    This is a receipt for the mail you sent to
    <vasa@powerinnumbers.com.au> at 13/04/2005 10:41 PM

    This receipt verifies that the message has been displayed on the recipient's computer at 14/04/2005 5:24 AM
    Last edited by xiii; 15 april 2005, 13:21.
    .....Dyslexie.......

  • #2
    Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

    zou ik nooit veel bestellen ook niet. op het meeste betaal je douane, en dan kan je evengoed in duitsland kopen. met goed de markt te bestuderen, kom je misschien nog goedkoper uit !!!!


    daarenboven is het voor eventuele terugzendingen stukken goedkoper !!!!!!!!!!!!


    het zal een flink pak moeten verschillen in prijs, mocht ik ginder iets kopen. maar ik ken dan ook wel goed de duitse markt, ken vele winkels. allez, ik doe toch altijd een grondig onderzoek (te vergelijken met het grote TFT-onderzoek). vasa is zo goedkoop niet altijd...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      zou ik nooit veel bestellen ook niet. op het meeste betaal je douane, en dan kan je evengoed in duitsland kopen. met goed de markt te bestuderen, kom je misschien nog goedkoper uit !!!!


      daarenboven is het voor eventuele terugzendingen stukken goedkoper !!!!!!!!!!!!


      het zal een flink pak moeten verschillen in prijs, mocht ik ginder iets kopen. maar ik ken dan ook wel goed de duitse markt, ken vele winkels. allez, ik doe toch altijd een grondig onderzoek (te vergelijken met het grote TFT-onderzoek). vasa is zo goedkoop niet altijd...
      Was wel de eerste keer dat ik daar besteld heb, en dat na alle goede ervaringen hier, voor mijn part mogen ze deze site uit hun links weghalen
      .....Dyslexie.......

      Comment


      • #4
        Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Geen Camera
        Was wel de eerste keer dat ik daar besteld heb, en dat na alle goede ervaringen hier, voor mijn part mogen ze deze site uit hun links weghalen
        Hmmm... ik zit te wachten op die honderden mensen die wel ZEER tevreden zijn over Vasa en zijn service EN zijn prijzen... Zoals ik zelf.

        Nog nooit extra douane-heffing moeten betalen, altijd keurig op tijd en totaal geen reden om PIN uit welke linklijst dan ook te halen.

        Mocht ik iets nodig hebben, zou ik zo weer blind zaken gaan doen met Vasa...

        Remember: de klagenden klagen altijd, als je tevreden bent, laat je het niet horen omdat dat als vanzelfsprekend wordt ervaren...

        Ik denk dat meer dan 9 op de 10 klanten van Vasa meer dan tevreden zijn en zie deze post ook min of meer als stemmingmakerij...

        My 2 aussie dollarcents
        www.lowspark.nl

        Comment


        • #5
          Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
          Hmmm... ik zit te wachten op die honderden mensen die wel ZEER tevreden zijn over Vasa en zijn service EN zijn prijzen... Zoals ik zelf.

          Nog nooit extra douane-heffing moeten betalen, altijd keurig op tijd en totaal geen reden om PIN uit welke linklijst dan ook te halen.

          Mocht ik iets nodig hebben, zou ik zo weer blind zaken gaan doen met Vasa...

          Remember: de klagenden klagen altijd, als je tevreden bent, laat je het niet horen omdat dat als vanzelfsprekend wordt ervaren...

          Ik denk dat meer dan 9 op de 10 klanten van Vasa meer dan tevreden zijn en zie deze post ook min of meer als stemmingmakerij...

          My 2 aussie dollarcents
          Wel dit is een zeer ontevreden klant en ik zal wel niet allen zijn
          .....Dyslexie.......

          Comment


          • #6
            Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
            Ik denk dat meer dan 9 op de 10 klanten van Vasa meer dan tevreden zijn en zie deze post ook min of meer als stemmingmakerij...

            My 2 aussie dollarcents
            Als je iets besteld én reeds betaald en je zit al een ganse maand te wachten zonder dat je van PIN ook maar 1 mailtje of reaktie krijgt dan is dit geen stemmingmakerij meer in mijn ogen maar dan is er wel iets grondig mis met de huidige service van Vasa.
            Al mijn CF's en ook mijn Xdrive komt van bij hem en ik heb nooit enig probleem gehad.Maar moest ie me zo behandelen dan kocht ik er ook niks meer.Als hij het bestelde niet kan leveren heb ik daar begrip voor maar dan kan ie tenminste wel reageren op de mails van de koper.
            Danny's Photosite

            Comment


            • #7
              Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

              Ik ben dus een zeer tevreden klant van PIN, en dit toch al voor verschillende bestellingen, wel alleen maar CF kaarten. Ik heb nooit het minste probleem ondervonden met PIN en aarzel dan ook niet van daar te kopen. De verzendkosten voor geheugenkaarten is steeds 33 A$ dus ongeveer 17 Euro daar kan ik niet voor naar Duitsland zelfs niet met mijn mazoutstoof.

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
                Hmmm... ik zit te wachten op die honderden mensen die wel ZEER tevreden zijn over Vasa en zijn service EN zijn prijzen... Zoals ik zelf.

                Nog nooit extra douane-heffing moeten betalen, altijd keurig op tijd en totaal geen reden om PIN uit welke linklijst dan ook te halen.

                Mocht ik iets nodig hebben, zou ik zo weer blind zaken gaan doen met Vasa...

                Remember: de klagenden klagen altijd, als je tevreden bent, laat je het niet horen omdat dat als vanzelfsprekend wordt ervaren...

                Ik denk dat meer dan 9 op de 10 klanten van Vasa meer dan tevreden zijn en zie deze post ook min of meer als stemmingmakerij...

                My 2 aussie dollarcents
                de laatste tijd zijn hier toch wel meer ontevreden klanten van PIN als je de threads er op na leest, en dit is geen stemmingmakerij, wat een belachelijke opmerking

                Comment


                • #9
                  Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                  Mijn x-drive en al mijn cf-kaartjes komen van bij PIN en ik ben altijd heel tevreden geweest. Zowel over de prijzen als over de service.
                  Ik moet er wel bij zeggen dat mijn laatste bestelling ondertussen wel bijna een jaar geleden is.
                  Cypho
                  Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door cypho
                    Mijn x-drive en al mijn cf-kaartjes komen van bij PIN en ik ben altijd heel tevreden geweest. Zowel over de prijzen als over de service.
                    Ik moet er wel bij zeggen dat mijn laatste bestelling ondertussen wel bijna een jaar geleden is.
                    Verleden week maandag 2 lenzen binnen gedaan bij De Beukelaer, nu maandag gebeld hoe het ermee was. Ze hadden ze de dag erna al verstuurd, je raad het lenzen verdwenen tijdens transport vandaag 2 nieuwe lenzen gaan ophalen bij mijn fotohandelaar, juist de herstelkosten moeten betalen dat is pas servies
                    Hoera voor De Beukelaer
                    voor pin kan zelf niet antwoorden
                    .....Dyslexie.......

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                      Ook nog geen problemen ondervonden met Vasa. Het ooit mijn X-drive op zijn kosten kunnen terug sturen. In de kortste keren kreeg ik een nieuwe. Zelfs op simpele aanvraag gratis een tweede USB2 kabel toegestuurd gekregen. Twee CF-kaartjes gekocht en eveneens correct behandeld. Tevens steeds vlug reactie gekregen op mijn mails.
                      Begrijp dus niet wat hier aan de hand is maar heb begrip voor de reactie van "Geen Camera".

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                        Zo moielijk kan het toch niet zijn denk ik, als ik op mijn bank kijk bij visa staat er
                        (31-03-2005 04-04-2005 POWER IN NUMBERS P/L
                        ARMADALE - AU
                        Koers ( 1 EUR = 1,657 1 AUD )
                        -165,00 AUD -99,57 )
                        .....Dyslexie.......

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                          denk toch dat de titel moet worden aangepast, nadat ik alles heb gelezen, nooit geen, is toch altijd????
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                            bouk

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #15
                              Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                              denk toch dat de titel moet worden aangepast, nadat ik alles heb gelezen, nooit geen, is toch altijd????
                              grt,bouk.
                              ex zeeman
                              .....Dyslexie.......

                              Comment

                              Working...
                              X