Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

floraliën 2005 Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • floraliën 2005 Gent

    En ja hoor, vandaag moest ik voor het werk in flanders expo zijn, dus natuurlijk vlug eens met het fototoestel binnen geglipt in de hallen van de floraliën. Voor jullie, in primeur, de eerste foto's van floraliën 2005.




    Van het stukje die ik al gezien heb is de reactie gewoon waauw, ga dat zien! meer info over het evenement op www.floraliën.be

    bernie
    Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

  • #2
    Re: floraliën 2005 Gent

    van een primeur en pano gesproken

    Comment


    • #3
      Re: floraliën 2005 Gent

      Is ZEKER de moeite, ben vandaag geweest. Amaai heb zojuist mijn foto's bekeken. Goed oefenterrein voor fotografie en niet altijd evident. Deze morgen om 9 u binnengegaan en pas om 16 uur buitengekomen, inkomprijs is zeker zijn geld waard, maar de catering amaai, duur. Tis maar dat ge verwittigd zijt. Voor diegenen die twijfelen, doen (maar niet in het weekend).

      Comment


      • #4
        Re: floraliën 2005 Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door bernie
        En ja hoor, vandaag moest ik voor het werk in flanders expo zijn, dus natuurlijk vlug eens met het fototoestel binnen geglipt in de hallen van de floraliën. Voor jullie, in primeur, de eerste foto's van floraliën 2005.




        Van het stukje die ik al gezien heb is de reactie gewoon waauw, ga dat zien! meer info over het evenement op www.floraliën.be

        bernie

        En ze zeggen dat je er over de koppen kan lopen

        Comment

        Working...
        X