Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de weg (Parijs-Roubaix)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langs de weg (Parijs-Roubaix)


  • #2
    Re: Langs de weg (Parijs-Roubaix)

    Dit ligt me wel, vind ik persoonlijk erg mooi, vooral van kleurtoon (misschien een ietsie pietsie te donker)
    Ik vind enkel de witte rand rond het busje wat storend: het wekt teveel het gevoel op dat er aan geprutst is.

    Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

    Comment


    • #3
      Re: Langs de weg (Parijs-Roubaix)

      ik vind dit echt een leuke en aangename stijl

      ben het eens met medidoc: niet laten zien dat er teveel mee 'geprutst' wordt

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Langs de weg (Parijs-Roubaix)

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        ik vind dit echt een leuke en aangename stijl

        ben het eens met medidoc: niet laten zien dat er teveel mee 'geprutst' wordt
        Ja maar .... als ik dat hier post op 800*600 zie je het duidelijk en eenmaal ik dat laat afprinten, dan komt het heel "natuurlijk" onopvallender over

        Is bijgewerkt
        Last edited by legasse; 12 april 2005, 20:51.

        Comment


        • #5
          Re: Langs de weg (Parijs-Roubaix)

          Ik wou het busje eerst in fel rood laten uitgeven, maar dat vloekte met het gras en de hemel. Ik hou nu eenmaal van iets donkere, zachtere kleuren. En vermidts de hemel ook zo donker was toen, heb ik het busje dan ook maar donker rood laten uitschijnen. De vlaggen, stoelen en het gras zijn ook zichtbaar maar niet optimaal, zodat je een effect van tegenlicht krijgt (zie witte hemel). De zon kwam er maar net niet door.

          Comment

          Working...
          X