Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania.be???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixmania.be???

    Hey allemaal,

    Hebben jullie ervaringen met deze online-winkel? De prijzen vallen blijkbaar nogal goed mee, maar is volgens mij nog niet vernoemd door jullie. Andere goedkope online-winkels zijn ook welkom. Mijn vorige camera heb ik gekocht bij topfoto. Alvast bedankt.

    Dimitri

    Edit mod Johan:
    Vraag gaat niet specifiek over camera's. Dus verplaatst naar "algemeen"
    Last edited by Jo; 11 mei 2005, 00:58.

  • #2
    Re: Pixmania.be???

    Vriendin geeft les, heeft deze winkel leren kennen via leerlingen.
    Heeft er probleemloos besteld (je kan bestelling tracen)
    Geloof dat ze eigenlijk vanuit Frankrijk opereren. Er zou binnenkort ook een afleverpunt in België (en andere Europese steden) worden geopend.
    Let wel op; gebruiksaanwijzing van de coolpix 8800 bvb was enkel franstalig!!!
    Vergelijk je prijzen echter ook met www.cameranu.nl of andere prijzen in NL
    bvb met http://www.vergelijk.nl/cgi-bin/s.cgi
    DVC

    Comment


    • #3
      Re: Pixmania.be???

      doe een search op 'pixmania' of 'pixmania.nl', en je vindt heel wat reacties...

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Pixmania.be???

        En op twee dagen geleverd!

        Comment


        • #5
          Re: Pixmania.be???

          Hou er wel rekening mee dat je zelden een Nederlandstalige handleiding ontvangt van hen, meestal Frans & Engels...
          Zelf geen ervaring met hen, enkel ervaring met het lezen van comments van mensen die wél ervaring met pixmania hadden of hebben ...
          Op gebied van prijzen zijn er minder dure webshops me dunkt
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: Pixmania.be???

            Geen evaring met pixmania maar ik kan je wel 3 andere shops aanraden:

            Foto Konijnenberg NL
            AC-Foto DE
            Top-foto DE

            Met alle 3 ervaring, alle 3 scherpe prijzen en alle 3 goeie service
            Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

            Comment


            • #7
              Re: Pixmania.be???

              www.geheugenkaart.be

              www.cornevaniperen.nl

              Ook de moeite, allebei. Zééér scherpe prijzen en een service om u tegen te zeggen...

              Comment


              • #8
                Re: Pixmania.be???

                Ik heb zelf mijn fuji E510 bij Pixmania besteld [omdat het behoorlijk wat scheelde met in de winkel]
                Meestal staat bij de uitleg in welke taal de gebruiksaanwijzing is. Nou vond ik Engels niet zo erg daar kom ik wel uit maar ik kreeg dus net een Duitse handleiding. Nu zeggen hun dat je makkelijk een handleiding bij fuji kan krijgen maar dat is dus niet zo. Daar moet je voor betalen. Misschien is het bij andere merken wel makkelijk te krijgen.

                Ik heb wel via via een Nederlandse handleiding kunnen bemachtigen dus kan nu redelijk veel van de camera.

                Ze waren netjes binnen de twee dagen. Alles netjes afgehandeld. Je mag je pakje open maken of alles compleet is enz enz. Dan betaal je pas.
                Ze staan je netjes te woord als je een vraag heb.
                Ik heb een goede ervaring met Pixmania.
                En zal ook zo weer een keer daar wat bestellen.

                Groetjes Sandy

                Comment


                • #9
                  Re: Pixmania.be???

                  Op 7 april heb ik het geld voor mijn Canon IXUS 50/SDcard/DCC60-tasje naar www.top-foto.de overgemaakt. Dit voor een bedrag waar ik hier in veel winkels de camera alleen nog niet voor heb! Het toestel werd vandaag afgeleverd en het bevalt me super!
                  + europese garantie
                  + zeer goed verpakt
                  + snelle levering (wordt opgestuurd nadat het geld op hun rekening staat)
                  + uitbater spreekt nederlands
                  + snelle beantwoording van informatie-mailtjes
                  - Duitse handleiding (maar de Engelse is te downloaden via de Canon-site)

                  Enfin, ik zou je allesinds aanraden om informatie in te winnen op diverse forums en dan de pro en contra's es af te wegen. Zo heb ik het gedaan en voor mij kwam www.top-foto.de er het beste uit!

                  Good luck!
                  Last edited by Testedoene; 13 april 2005, 17:32.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pixmania.be???

                    Yep topfoto rules wat mij betreft.Voortreffelijke service !!
                    Vitarake


                    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pixmania.be???

                      Ik heb begin deze week de Coolpix 8400 besteld bij
                      cameranu.nl tegen een ongelooflijke prijs, €640
                      Als BTW plichtige hoef je ook de BTW niet te betalen bij aankoop in het buitenland. 640- 19% + verzending
                      eg - coolpix 8400 -

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pixmania.be???

                        Oorspronkelijk geplaatst door marcelgodderis
                        Ik heb begin deze week de Coolpix 8400 besteld bij
                        cameranu.nl tegen een ongelooflijke prijs, €640
                        Als BTW plichtige hoef je ook de BTW niet te betalen bij aankoop in het buitenland. 640- 19% + verzending
                        Dat laatste klopt toch niet helemaal. Als BTW-plichtige ben je verplicht om dan de BTW te betalen in je eigen land. Je ben immers BTW-PLICHTIGE...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pixmania.be???

                          particulier: betaalt de BTW in land van aankoop (EU dan toch)

                          hier: als je via een bedrijf koopt, moet je idd geen BTW betalen. dus hopen op een toffe baas

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: Pixmania.be???

                            Blijkbaar toch niet zo'n goede SERVICE
                            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pixmania.be???

                              Heb ook lang getwijfeld om via pixmania te komen, maar heb toch uiteindelijk voor topfoto gekozen, na niets dan positieve reacties hierover te hebben gelezen ... ben zelf wel tot in Duren gereden ... wilde toch het toestel vasthouden en de winkel en de verkoper zien ... heb ooit slechte ervaring gehad met aankoop van (kleine) aankoop (gsm-oortje) via internet, waarbij men beweerde het te hebben opgestuurd en nooit iets heb ontvangen ...
                              daarom kies ik voor de voordelen van internet (vooral de lage prijzen) maar niet de nadelen ... en haal ik het toch nog zelf af ... en gezien dit bij pixmania niet kan, ben ik bij topfoto.de terecht gekomen ...
                              Groetjes,
                              Pascal

                              Comment

                              Working...
                              X