Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Album SD Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Album SD Brugge

    Hier is dan m'n album, alles is genomen met de wcon08d (0.8x voorzetlens op een C8080wz) zodat ik met een vaste lens van 22mm (in 35mm equivalent omgerekend) zat. Ik heb alles in RAW genomen en omgezet met CaptureOne.

    Last edited by Wim; 9 april 2005, 23:04. Reden: link aangepast, 'advanced editor' heeft problemen met een beeld met link...
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

  • #2
    Re: Album SD Brugge

    Ik denk dat het deze link moet zijn:


    Mooi album van de enige niet-DSLR op de SD.

    seppuku.

    Comment


    • #3
      Re: Album SD Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
      Mooi album van de enige niet-DSLR op de SD.
      Alleszins de goedkoopste breedhoekcamera met zeer goede kwaliteit, ook op F2.4 volledig open!
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: Album SD Brugge

        Prachtig album Wim,

        Als enige ben je er in geslaagd om echte "panning" foto's te maken met de breedhoek. (Vooral foto 5 is tof).

        Groetjes

        Skitch
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Album SD Brugge

          Ik heb onlangs ongeveer 'tzelfde gedaan op de kermis maar bij 1/13de is er al niet veel kans meer dat je echt scherpe foto's hebt... dan kan je waarschijnlijk beter inflitsen...

          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

          Comment


          • #6
            Re: Album SD Brugge

            Hallo Wim

            Mooie foto's van de mini BD.
            Proficiat

            Comment


            • #7
              Re: Album SD Brugge

              knap gedaan met je 8080 wim ... een mens zou al twijfelen over al dat DSLR gedoe ...
              embee ::: nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Album SD Brugge

                Oorspronkelijk geplaatst door embee
                knap gedaan met je 8080 wim ... een mens zou al twijfelen over al dat DSLR gedoe ...
                't Ja. Als je die fotos ziet.....soms wel hé.

                Groetjes

                Skitch
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Album SD Brugge

                  Tja twijfelen... zwijg er mij van... ik ga niemand zeggen om meteen een 8080 te gaan kopen, het ding heeft op focusgebied wel z'n problemen vind ik. De 8080 is een goede tool in de juiste handen (iemand met ervaring, geduld en technische kennis). Ik heb ook al zitten kijken naar dslr's maar ik vind m'n zin (nog) niet en de prijs van goede dslr lenzen vind ik te duur. Ik zie op dpreview veel mensen die een 8080 naast een dslr hebben als tweede compactere camera. Vooral in combinatie met de 0,8x groothoek is het een leuke combinatie, je hebt dan een zeer scherpe 22mm F2.4 met weinig vervorming maar in bepaalde situaties wel wat flare. Op een dslr zou je al een 14mm F2.8 moeten kopen om hetzelfde te bereiken en die lens alleen al kost meer dan het dubbel. Ben zeer tevreden dat ik met de laatste versie van CaptureOne nu ook m'n raw beelden kan omzetten, kwaliteit is echt volledig m'n zin. Alhoewel de jpg beelden niet slecht zijn van de 8080 heeft de flexibiliteit van raw mij toch doen beslissen alles in raw te gaan nemen, ondanks de erg trage wegschrijftijden...

                  groeten
                  wim
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment

                  Working...
                  X