Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website maken

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website maken

    Hoi,

    kent er iemand een goed softwarepakket waarmee je makkelijk een website in elkaar kunt frutselen ?
    Met makkelijk bedoel ik zonder HTML te moeten gebruiken, dus gewoon grafisch, drag & drop ofzoiets

    Thx,
    stone

  • #2
    Hallo stone,

    Met Frontpage express, dat bij Windows zit, kom je al een aardig eindje ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      yep.

      voor een beginner zowat het handigste programma dat er is. niet het beste, maar daar heb je -zeker in het begin- geen last van.
      of grote broer 'frontpage' dat bij office 2000 zit.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Euh, en wat mag dan het beste zijn volgens jou Tom

        Comment


        • #5
          Nu we het toch hebben of websites...

          Weet iemand hoe het kom dat ik niet meer dan 1 Mb kan uploaden naar m'n pandora site.
          Krijg melding "error quota exceeded"....

          Met 1 Mb kun je nie veel doen....

          Alvast bedankt

          Vince
          daVinci
          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

          Comment


          • #6
            stone,

            persoonlijk homesite, werkt wel moeilijker in 't begin, maar laat je volledige controle toe.

            dreamweaver vind ik ook heel sterk. en gebruik ik vaak in combinatie met homesite;
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Originally posted by vince
              Nu we het toch hebben of websites...

              Weet iemand hoe het kom dat ik niet meer dan 1 Gb kan uploaden naar m'n pandora site.
              Krijg melding "error quota exceeded"....

              Met 1 Gb kun je nie veel doen....

              Alvast bedankt

              Vince

              amai vince, wat zet gij daar dan allemaal op?
              Bij mijn ADSL abonnement zit maar 50Mb webruimte, en met de foto's bij pbase heb ik echt niet zoveel nodig.


              Danielle

              Comment


              • #8
                Originally posted by vince
                Nu we het toch hebben of websites...

                Weet iemand hoe het kom dat ik niet meer dan 1 Gb kan uploaden naar m'n pandora site.
                Krijg melding "error quota exceeded"....

                Met 1 Gb kun je nie veel doen....

                Alvast bedankt

                Vince
                ik veronderstel dat je het hebt over 1 MB ipv 1 GB ??!!! anders kan je langspeelfilms op je site zetten ;o)

                Comment


                • #9
                  Aan Vince,

                  Ik denk dat hier sprake is van een serieuze "lapsus". Ik ben ook aangesloten bij Telenet en ik heb daar net zoals iedereen met een "mono-abonnement" recht op 50Mb. Dat is al heel wat, geloof me. Je gegevens van je account zullen vermoedelijk nog niet ingesteld staan en bijgevolg geeft die als gootte van je ruimte 1 ..... Mb aan. Zet die meter dus maar snel op 50, en niet meer dan dat of ze rekenen je extra "blokken" aan. Bij Telenet kunnen ze goed rekenen... in HUN voordeel Je kan daarover alles rustig lezen op de helpdeskpagina's van Telenet. Mocht je er niet aan uit geraken, mag je me rustig mailen op willem.vanbogaert@pandora.be
                  Mvg.
                  Willem

                  Comment


                  • #10
                    Vince,

                    de grootte van je webruimte bij Telenet kan je op volgende manier aanpassen.
                    Surf naar http://helpdesk.pandora.be/index1.htm
                    Klik op "Accountbeheer", dan "e-mail en webruimte", dan "Ik wil een BESTAANDE mailbox of URL (website) aanpassen", gegevens invullen, pull down menu URL grootte op 50 MB zetten. That's it
                    Wel oppassen, zoals Willem terecht opmerkte, dat je die niet hoger plaatst of uw factuurke wordt door Telenet aangepast

                    stone

                    Comment


                    • #11
                      Willem en Stone,

                      Bedankt voor julie hulp...
                      Morgen eens nachecken ('k had nochthans gecheckt maar blijkbaar niet goed)
                      En moest het niet lukken dan zend ik jullie wel een mailtje voor hulp..

                      Nogmaals bedankt....

                      Vince
                      daVinci
                      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Visio
                        Originally posted by vince
                        Nu we het toch hebben of websites...

                        Weet iemand hoe het kom dat ik niet meer dan 1 Gb kan uploaden naar m'n pandora site.
                        Krijg melding "error quota exceeded"....

                        Met 1 Gb kun je nie veel doen....

                        Alvast bedankt

                        Vince
                        ik veronderstel dat je het hebt over 1 MB ipv 1 GB ??!!! anders kan je langspeelfilms op je site zetten ;o)
                        gelijk heb..... met al die bytes tegenwoordig....
                        daVinci
                        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                        Comment


                        • #13
                          Dag Stone,

                          Derstaat bij pandora dat je je webruimte moet activeren !! Hoe en waar doe je dat ? Ik heb hier al zitten zoeken waar dat verdomd staat om dat te activeren !! Mijn url is aangemaakt en heb deze verstuurd.

                          Groeten Scorpio

                          Comment


                          • #14
                            Hier moet je zijn
                            http://account.telenet.be
                            Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                            Comment


                            • #15
                              Willem en Stone...

                              Hoeveel gratis MB ruimte heb je eigenlijk bij Pandora ?
                              'k dacht 50Mb maar men spreekt altijd over 10 Mb gratis webruimte...

                              voor alle zekerheid....
                              bij invullen URL grootte staat er gewoon een getal zonder iets erna - ik veronderstel dat ze toch Mb bedoelen (je kan blijkbaar gaan tot 2500 (Mb ?)

                              Groeten

                              Vince
                              daVinci
                              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                              Comment

                              Working...
                              X