Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VRAAG VOOR DEN BAAS HIER

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VRAAG VOOR DEN BAAS HIER

    Ik heb al een aantal interessante antwoorden gekregen op een aantal vragen die ik stelde. Moet ik die nu zelf ergens kopiëren om er later nog gebruik te kunnen van maken of verzekeren jullie mij dat jullie die topics niet na enkele weken (maanden) gewoon wissen, teneinde ruimte te sparen.
    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

  • #2
    Hallo Nicodemus,

    De database van dit forum omvat een zeer ruim archief ...
    Dus, niet ongerust maken.
    BTW, omdat ik hier antwoord wil niet zeggen dat ik daarom "den grote baas" ben

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Nicodemus,

      Als het echt interessante antwoorden zijn, zou ik ze zeker niet zelf ergens kopiëren.

      Je kunt later alsnog een paar uurtjes gaan zoeken met de Search-functie, wie ook alweer wat zei op welke vraag. Kost een paar uurtjes, maar scheelt je weer enkele Kb's aan schijfruimte (voor de uitgebreide tekstbestandjes die je in een map zou zetten)

      Comment


      • #4
        Hi Erik,

        Je hebt me laten lachen, een hele goede daad, daar ik het erg druk heb en er weinig te lachen valt.

        Gewoon hele fijne en spitse woorden,

        jacques.

        Comment


        • #5
          Originally posted by jaja
          Hallo Nicodemus,

          BTW, omdat ik hier antwoord wil niet zeggen dat ik daarom "den grote baas" ben

          Jaja
          Tja Jaja, WAT IS GROOT? Alles boven de vijftien centimeter of alles boven de twee meter?
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment

          Working...
          X