PDA

Volledige versie bekijken : [Reportage] Avontuur op de Muur

Dirtyharry71
3 april 2005, 12:55
Link (http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1034&message=12923561)

verwijder dat andere topic dat gemoved is geweest

Hombre
3 april 2005, 13:02
Ook niet erg handig, dat scrollen van links-naar-rechts en van onder-naar-boven om de foto's te bekijken. Waarom post je de beste niet deze in Showcase Sport of Evenementen in enkele dagen, of via een album?

Verwijderen doen we niet, het is jou keuze geweest om niet volgens de regels te posten.

ajuin
3 april 2005, 13:12
die ene met dat tongetje: leuk

sommige nogal donker (sorry m8 :D ), maar mooie reeks, ook met de tv erbij

Dirtyharry71
3 april 2005, 16:43
Ook niet erg handig, dat scrollen van links-naar-rechts en van onder-naar-boven om de foto's te bekijken.

waar heb jij 't over eigenlijk ??????

ik wou ne keer iets anders doen,nl een verhaal vertellen
en dan word je tegengewerkt

goe bezig

Hanske
3 april 2005, 16:58

goe bezig

Hombre bedoelt het moeten scrollen bij de foto's op de site die je gelinkt hebt... En van tegenwerking is geen sprake , als jij je , net zoals elk ander forumlid dat moet , gewoon aan de forumregels houdt , zul je van de mods/crew geen enkele tegenwerking krijgen.
En zo moeilijk zijn die regels nu toch ook weer niet .......toch ?

filipo
3 april 2005, 18:32

goe bezig
Ik heb het hele verhaal bekeken en vond het een leuk bedacht verhaal :G

maar ... ik moet mij wel aansluiten bij Hombre dat het (op het eerste gezicht) niet makkelijk kijken is naar de foto's ... elke foto op zich moet nog eens gescrolled worden (naar rechts) en wie te lui is om dat te doen mist vaak de clue van de leuke commentaren. Pas op het einde had ik door dat het handiger is om bij elke foto op Expand te klikken om de foto's gemakkelijk te bekijken ... :rolleyes:
Heeft mijns inziens niets met tegenwerking te maken ... ;)

Dirtyharry71
3 april 2005, 18:59
ik ben dat systeem van DPReview al gewoon
en inderdaad gewoon es extra klikken op de foto toont de foto in zijn geheel

Cois
3 april 2005, 19:40
ik ben dat systeem van DPReview al gewoon
en inderdaad gewoon es extra klikken op de foto toont de foto in zijn geheel
Heel mooie reportage DH,maar ik zie Tom Boonen hier niet bij. :clown: :clown: :D ;)

Hombre
3 april 2005, 19:41

goe bezig

Inderdaad, bij iedere foto op expand klikken en dan wordt het pas deftig om zien. Een woordje uitleg had al wat ergernis bespaard. Heeft niks te maken met tegenwerken, je kan ook op Fototime, PictureParking of whatever een album met een verhaal maken. Hier op BD zijn de drie basisregels bekend, je vindt ze in de Sticky's van elk Showcase onderdeel. Je kan één foto minimaal en drie foto's maximaal tonen als smaakmaker en verder verwijzen naar een online album.

Creator
4 april 2005, 06:35
Ook niet erg handig, dat scrollen van links-naar-rechts en van onder-naar-boven om de foto's te bekijken. Waarom post je de beste niet deze in Showcase Sport of Evenementen in enkele dagen, of via een album?

Verwijderen doen we niet, het is jou keuze geweest om niet volgens de regels te posten.

Als je op de foto klikt zie je hem helemaal ;-)