Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

    Voila, hij staat er ook.
    Moet eigenlijk wel nog het geheel door Photoshop halen, maar je kan niet alles in één keer leren.
    Nog maar 2 maand digitaal bezig en photoshop, ... staan op leerpakket.








    Het albumke
    Last edited by Vogels; 1 april 2005, 09:33.

  • #2
    Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

    Ook hier een mooi album gezien.
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #3
      Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

      Ja vogels! Ik heb er gevonden in je album
      Ook mooie knappe beelden, ideeën hier. Wel effen door PS en
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

        ja ook hier mooi albumen Photoschop dat moet ik ook nog leren
        gr.erik
        gr, eb

        Comment


        • #5
          Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

          met wat in P.S. te USM en recht te zetten komt alles goed

          Comment


          • #6
            Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

            Vogels, post je eigen foto eens in deze topic.
            Ik weet dat ik met je gebabbeld heb, maar elke keer zoveel nieuwe gezichten ...
            Het blijft beter bij met een foto
            Ook jouw album staat vol met leuke herinneringen, en die schoonheidsfoutjes lossen zich beetje bij beetje wel op.

            Comment


            • #7
              Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

              Vooral je landschaps (stadsschaps) foto's spreken me heel erg aan.
              Je maakt mooie composities met landschappen.

              Groetjes

              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

                Die gasten van dendermonde gaan het toch wel moeilijk hebben om een foto te kiezen uit al die mooie dingen die hier gepost worden... Schitterend !
                natwork.be

                Comment


                • #9
                  Re: SD-Dendermonde: Eerste SD, eerste Album, eerste fotopost en 2-maand oude 20D.

                  Vooral positief blijven! Je hebt alvast een goede camera en wie weet komt het nog wel.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment

                  Working...
                  X