Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Nieuwe Camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Nieuwe Camera

    Hey,

    Jullie hebben waarschijnlijk al veel deze topic moeten behandelen, maar omdat ik in tijdsnood zit, vraag ik het toch maar aan een paar experten op dit vlak...

    Ik moet voor iemand zijn verjaardag een digitale camera aankopen.
    Hij mag niet meer kosten dan 150 euro. Liefst rond de 125 euro eigenlijk. Dus geavanceerd moet hij niet zijn. Wel het liefst de beste uit deze prijsklasse.

    Voor pc's heb je op het net zeer goedkope winkels, misschien heb je dit voor camera's ook of vergis ik mij? Of anders andere goede winkels die jullie kennen uit ervaring met goede service?

    Hijzelf had eventueel al een model opgegeven... Een Kodak DC210plus. Is dit een goed model? duur?

    Dank bij voorbaat voor jullie hulp...

  • #2
    tja....voor 125 euro zal je inderdaad helemaal niet kieskeurig moeten zijn ! Bestaan er uberhaupt wel digicams in die prijsklasse??

    Stef

    Comment


    • #3
      bewaar je geld tot je voor dit geld effectief een fatsoenlijke digitale camera kan kopen.

      alles onder de 250euro nu is zo'n beetje fisher price..
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Het is maar voor gewone foto's te trekken ook natuurlijk. Dat moet allemaal niet gesofisticeerd zijn...

        Comment


        • #5
          Probleem is dat een digicam zowieso een stuk duurder uitvalt dan een analoge cam. Voor 125 heb je misschien al een analoge cam die toonbare resultaten geeft, maar bij digi ?

          Ik sluit me aan bij de anderen: je gaat het zo'n slechte foto's vinden dat je het nooit gaat gebruiken, of helemaal niet gelukkig gaat zijn en geef toe: 125-150 euro is toch al een redelijk serieus bedrag om zomaar over de balk te gooien hé ?

          We zouden je graag helpen en mijn inziens doen we dat ook: door je een aankoop af te raden waar je (hij) toch niet gelukkig mee gaat zijn ! Voor dat bedrag kun je wel al een webcammetje kopen waarmee je wat foto's kan nemen, maar of dat je gelukkig gaat maken... ik betwijfel het !
          Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

          Comment


          • #6
            Ik geloof jullie met alle plezier...

            Hebben jullie dan een voorstel dat iets duurder is? Een camera die al redelijk goede kwaliteit geeft, zo rond de 250 euro dan? Misschien valt dat ook nog in hun budet...

            Comment


            • #7
              We zullen eens een poging doen. Wel enkel in Duitsland te verkrijgen, als het snel moet gaan zal het voor een andere keer zijn.

              149 euro Kodak DC3200 http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=29118

              178 euro Canon A200 http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=29118

              248 euro Canon A30 http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=203098

              De laatste lijkt volgens mij de beste koop want de camera heeft de meeste functies. Ik heb ze niet zelf getest

              Comment


              • #8
                125 Euro???... Neen, dan heb je alleen een compact flash kaartje.
                Een digitale camera van deze prijsklasse??? Dan zou je toch beter een analoge kopen. Dan zit je in deze prijsklasse. En de foto's daarna inscannen...
                OF.... eens kijken op de tweedehandsmarkten op het net.

                Comment

                Working...
                X