Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel vragen voor 1 foto ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoeveel vragen voor 1 foto ???

    Dag beste fotokenners ,

    afgelopen Pasen werd ik weer gevraagd om de Paasfeest te filmen en ook te fotograferen.( voor de wijkcommité + wijkkrant)
    Dus liep ik daar met in mijn ene hand de Handycam en in mijn andere hand mijn fototoestel Voor het filmen vraag ik 5ŕ6 € per uur.Maar voor de foto's vraag ik alleen de prijs dat ikzelf in de winkel betaal voor het te laten ontwikkelen. Ik vind het al een eer dat ze mij als 15 jarige hobbyfotograaf persoonlijk komen vragen of ik dat voor hun wil doen. Maar ik wil ook een beetje winst halen uit mijn foto's ... maar ik weet niet hoeveel ik moet vragen per foto :blink: In de winkel betaal ik 50cent voor te ontwikkelen.

    Het zijn nu eenmaal geen professionele foto's. Iedereen kan dit doen ... Hieronder enkele foto's.

















    Hoeveel zou ik "mogen" vragen per foto ? Ik hoop dat jullie mij vlug kunnen helpen want vanaf morgen komen de mensen bij mij thuis om te kiezen welke foto's ze willen laten ontwikkelen.


    Alvast bedankt ,

    groeten Artur !
    Last edited by eranosian; 29 maart 2005, 18:06.
    [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

    FotoBlog

  • #2
    Re: Hoeveel vragen voor 1 foto ???

    edit mod Jo(han):
    voor de 1ste en 3de foto zou je, afgaand op de bestandsgrootte , toch een flinke som moeten vragen.

    Kan je dit aanpassen naar de maatstaven van dit forum?

    mvgr
    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: Hoeveel vragen voor 1 foto ???

      Oorspronkelijk geplaatst door Jo
      edit mod Jo(han):
      voor de 1ste en 3de foto zou je, afgaand op de bestandsgrootte , toch een flinke som moeten vragen.

      Kan je dit aanpassen naar de maatstaven van dit forum?

      mvgr
      Jo(han)

      Sorry , had rekening gehouden met de 250kB van photobucket ! Sorry !


      Reacties nog altijd welkom

      edit Mod Jo(han): Geen probleem. thks voor de aanpassing
      Last edited by Jo; 29 maart 2005, 18:25.
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #4
        Re: Hoeveel vragen voor 1 foto ???

        Ik weet ook niet wat daarvoor een normale prijs is.
        Een tijdje geleden heb ik voor iemand foto's gemaakt (van een café, voor een toeristische folder) en toen heb ik 1 euro per 10x15cm foto gevraagd, in totaal waren het 13 foto's (ik betaal zelf 0,3 euro + 1,25euro verwerkingskosten voor het totaalpakket).

        Maar dat is waarschijnlijk veel te goedkoop .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X