Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

    Ik zoek dus dingen die vergankelijk zijn om te fotograferen. Het moeten dus dingen zijn, die er nu zijn, die er vroeger niet waren en er later ook niet meer zullen zijn. Enkele voorbeelden: generatieportretten; een baby, een puber, een volwassen persoon, een bejaarde... een anders voorbeeld: gebouwen; een gebouw wat al 500j oud is en een supermodern nieuw gebouw...

    Ik zoek nog zulke voorbeelden, het mag hier en daar wat afwijken, het is maar een kwestie van inspiratie opdoen alvast bedankt

  • #2
    Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

    een ei - een hoopje overschot van een gepelt ei
    een nieuw schoen - een versleten schoen
    u vrouw - u schoonmoeder
    een nieuw boek - een oud boek met rimpels en plooien en vergeelde paginas
    een digitale spiegelreflex - een hele oude spiegelreflex van zelfde merk
    een nieuwe fiets - een ouw wrak
    detail van een nieuwe fietsband en een ouwe versleten met opengesprongen naden


    zoiets?

    Comment


    • #3
      Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

      je mag mij ook gerust fotograferen,
      ik zie er 's morgensvroeg ook anders uit dan 's avonds

      Comment


      • #4
        Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

        thx, hier kan ik wle wat inspiratie uithalen

        Comment


        • #5
          Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

          koop iets voor bewaring in de koelkast, maar leg het niet in de koelkast, maar op het terras of zo. krijg je lekker schimmel, en beetje bij beetje zal het wel VERGAAN. genoeg keuze hiervoor he

          de beestjes moet je er dan wel bij nemen, maar het doel heiligt de middelen he

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

            Dat er nog niemand aan bloemen gedacht heeft...dat is toch ook vergankelijk! En is dat nu net niet de bedoeling van bloemen geven?

            "Kijk, ik geeft je bloemen (zei de man tegen zijn vrouw). Die zijn speciaal voor jou want het heeft me geld/moeite gekost en over een paar dagen zijn ze er niet meer... en toch heb ik die moeite gedaan/geld uitgegeven,... helemaal voor jou!"

            Of ben ik nu weer te ver aan't nadenken. Tenminste als ik bloemekes aan mijn vriendin geeft zit er wel die gedachte achter voor mij persoonlijk. Zij zelf weet da nog nie maar ik ga het haar wel eens vertellen de volgende keer dat ik haar bloemen geef...

            Comment


            • #7
              Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

              Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
              Of ben ik nu weer te ver aan't nadenken. Tenminste als ik bloemekes aan mijn vriendin geeft zit er wel die gedachte achter voor mij persoonlijk. Zij zelf weet da nog nie maar ik ga het haar wel eens vertellen de volgende keer dat ik haar bloemen geef...
              En wat zegt uw vrouw daarvan
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Re: Ik zoek dingen die vergankelijk zijn

                Ik heb geen vrouw... nog nie tenminste. Die vriendin wort mijn vrouw op 26 augustus dit jaar (als ze nog wil tenminste... )

                Comment

                Working...
                X