Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communiefoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communiefoto's

    Ik zie dat er hier wel een aantal mensen zijn die communiefoto's en kaartje verzorgen.

    Ik ben ook gevraagd door iemand, maar heb hier geen ervaring mee. Dus: hoe pak je zoiets het best aan? En wat kan je prijsgewijs vragen voor dergelijk opdracht?

    (nota: ik ben student fotografie, de mensen verwachten een 'schappelijke prijs')

  • #2
    Re: communiefoto's

    niemand?

    Comment


    • #3
      Re: communiefoto's

      Oorspronkelijk geplaatst door sken
      ik ben student fotografie, de mensen verwachten een 'schappelijke prijs')
      ik denk dat het zowiezo al heeeeel moeilijk is om zo'n jobke vast te krijgen.
      Iedereen heeft wel iemand in de familiekring die er toch iets of wat vanaf weet, of die dat denkt . je snapt wel wat ik bedoel he.

      Hoe ik het zou aanpakken: niets vragen, lekker mee-eten met de rest, en tussendoor actie-fotokes maken. Vaak geven de mensen zelf wel iets...
      (zo gaat het toch als ik eens ergens een pc'ke moet gaan repareren)
      (weet niet of de vergelijking ergens op slaat )

      greetz,

      Comment


      • #4
        Re: communiefoto's

        Is je vraag "Hoe pak je zoiets aan?" niet te vaag om antwoorden te verwachten.
        We kennen je fotografische en creatieve talenten immers niet.
        Zoek in de rubriek fotobewerken of je voorbeelden vindt. Je eigen creativiteit moet toch de rest doen.

        Comment


        • #5
          Re: communiefoto's

          Oorspronkelijk geplaatst door lut
          Is je vraag "Hoe pak je zoiets aan?" niet te vaag om antwoorden te verwachten.
          We kennen je fotografische en creatieve talenten immers niet.
          Zoek in de rubriek fotobewerken of je voorbeelden vindt. Je eigen creativiteit moet toch de rest doen.
          Goh ja, het is eerder praktisch, organisatorisch en technisch bedoeld.