Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normandie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Normandie

    Ik ga eind deze week voor 3 dagen naar normandie...en ik zou graag weten wat ik zekers NIET mag missen, zowel van gebouwen/typische dingen als kliffen en rotsformaties met kusteilandjes...

    2 nachten in 2 hotels, 1tnje tussen caen en bayeux en 1ntje niet ver van de mont st michel...wat is dus een must have seen rond die plaatsen en eventueel in de terugreis langs de kust?
    Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

  • #2
    Re: Normandie

    Wees er zeker van met dat wat je nu opsomd zo reeds véél te bekijken en te fotograferen valt hoor en daat alleen al je handen aan vol hebt!

    Comment


    • #3
      Re: Normandie

      Heb je niemand nodig om u te helpen met de valiezen

      Als je niet ver van de Mont Michel zit loont het zeker de mooite om eens uw geheugenkaatje te vullen.
      1 parkeer uw auto achter het laatste hotel op de weg naar St Michel ( op de rechterkant heb je een kleine aarde weg ).
      De weg te voet is zeker de moeite, zo kan je veel beelden maken van de imense vlakte met als blikvanger " st michel " en zo bespaar je een duur parkeertiket.
      2 Indien je van plan bent om de mont eens in het donker te fotogrferen raad ik u aan om dit smorgens zeer vroeg te doen in plaats van savonds.
      Savonds zit je 1 met veer verkeer 2 veel verlichting van de restaurants/cafe/enz.. die overbelichte vlekken geven.
      Dus ... Laat uw vriendin eens goed uitslapen en ga vroeg op stap.
      Denk wel niet dat je daar om 05.30 u alleen zal zijn he !!!
      Zo was ik daar eens om 05.15 u met mijn kodakske en dacht ik " nu kunnen we eens ons goesting doen se !! Zonder auto's, toeristen, enz... "
      Ik had mijn boelke nog niet volledig opgesteld of daar kam een bus aan die 50 m verder stopte.
      Na een paar minuten kwamen daar 10 chinezen/japanners uitgesprongen allen met statief en fototoestel die mij de rest van de tijd vergezelden



      Op mijn fotosite kan je enkele beeldekes zien van de st michel
      klik hier
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: Normandie

        ik bedoel in die zin dat ik naar bepaalde plekjes zoek waar je een goed standpunt op iets hebt, de belangrijkste dingen weet ik ook wel staan maar je hebt altijd wel van verborgen en toch mooie interessante plekjes die niet in van die reisboekjes staan .
        Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

        Comment


        • #5
          Re: Normandie

          ik heb daar eens om 5u30 zitten ontbijten aan het standbeeld van Jeanne d'Arc en er was (buiten een leverancier) geen kat te bespeuren....
          mvg,
          Dieter

          Comment

          Working...
          X