Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PBase-vraagje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PBase-vraagje

    Indien een foto-album uit meerdere pagina's bestaat kan je via pagina 1-2-3.... naar een andere pagina gaan.
    Soms echter zie je de optie "all" en dan zie je het volledige album, je moet dan wel wat scrollen ( maar met een wheel-mouse geeft dat geen probleem )
    Vraag: kan die optie "all pages" ergens instellen en hoe ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Zie bij "edit gallery" bovenaan "multipage gallery". Daar kan je kiezen...
    Hannie

    Comment


    • #3
      Ik denk dat je dat alleen maar kan als je een betalende Pbase gebruiker bent!

      Bij edit gallery kan je dit lezen:
      number of images per page, leave blank for all images on one page. limit of 12 for non-paying people to cut down on bandwidth usage.
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        number of images per page, leave blank for all images on one page. limit of 12 for non-paying people to cut down on bandwidth usage.

        Niet voor arme mensen dus....
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Jamaar zoveel kost 't niet??? 23 Dollar ?, da's toch niet veel? En je mag, als je dat wil ook een eigen bedrag storten, minder dan 23 Dollar.
          Ik heb zojuist die 23 Dollar betaald en kon al direct linken (Heb 't geprobeert in het test forum)
          En als betalend lid kan je een heleboel meer bv je kleur, opmaak, enz kiezen.
          Maar 't voornaamste is dat je direct kan linken.
          Dus vanaf nu gebruik ik m'n eigen serverspace niet meer, maar alle foto's op Pbase.

          Comment


          • #6

            Ik heb zojuist die 23 Dollar betaald en kon al direct linken
            Met creditcard mic ? Zoja, welke velden zijn verplicht in te vullen?

            mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #7
              Jep, met Visa... Velden?? Alle velden moet je invullen.

              Comment


              • #8
                Thnxs mic !
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #9
                  JA ik heb ook 23* dollar betaald al een hele tijd geleden en het werkt gewoon perfect. In mijn ogen is het echt een fantastische site want erg gebruiksvriendelijk en gezien 23$ voor zoveel foto's kan dienen als je maar wil spotgoedkoop. Ikzelf heb nu 90 MB online staan bij Pbase en dan heb ik nog echt niet speciaal veel zitten oploaden. Probeer dat maar eens ergens anders voor 23$.

                  Maar voor mij is die site vooral ook erg gemakkelijk. Gewoon foto's in zip steken en oploaden en klaar is kees.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by slipstream
                    JA ik heb ook 23* dollar betaald al een hele tijd geleden en het werkt gewoon perfect. In mijn ogen is het echt een fantastische site want erg gebruiksvriendelijk en gezien 23$ voor zoveel foto's kan dienen als je maar wil spotgoedkoop. Ikzelf heb nu 90 MB online staan bij Pbase en dan heb ik nog echt niet speciaal veel zitten oploaden. Probeer dat maar eens ergens anders voor 23$.

                    Maar voor mij is die site vooral ook erg gemakkelijk. Gewoon foto's in zip steken en oploaden en klaar is kees.
                    idd, zo dacht ik er ook over.. 23 Dollar is niet zo veel als je wat foto's wil laten zien.
                    Ze moeten tenslotte ook hun HD-ruimte en servers betalen, dan is en kleine bijdrage wel gegrond.
                    En vermits we hier in 't BD forum dagelijks over foto's babbelen en wat willen laten zien... Kon ik die plaats op 't net best gebruiken.
                    En het gaat snel bij PBase een minuutje nadat je betaald hebt kan je al linken. Ik had foto's staan op 't test forum, wel, die werden opeens zichtbaar en 't rode kruisje was weg

                    Comment

                    Working...
                    X