Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AIR FORCE 1

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AIR FORCE 1

    Een foto genomen op de terugweg van Europa naar de US vanuit een begeleidende F14
    De kwaliteit is zwak, dat weet ik, maar onbewerkt.....


    PS: deze foto werd door een "special agent" van Bush, waarmee mijn zoon gedurende het bezoek van Bush moest samenwerken, naar ons toegestuurd samen met nog een aantal andere opnames, maar deze vond ik geweldig van opname!
    Last edited by Hanske; 25 maart 2005, 19:21.
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

  • #2
    Re: AIR FORCE 1

    Je zegt het zelf al, kwalitatief geen topfoto, maar qua beeld geweldig. Vooral door de Rockys (?) eronder met de uithowingen van de presidenten. Geweldig.

    Comment


    • #3
      Re: AIR FORCE 1

      Ja zeg dat wel.
      Prachtige compo, spijtig van de scherpte.
      Ik denk dat dit een éénmalige absolute foto is die voor niemand is weggelegd !!!

      Yvan
      Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

      Comment


      • #4
        Re: AIR FORCE 1

        Dit is inderdaad hoe dan ook een unieke foto Niet veel mensen krijgen deze kans
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: AIR FORCE 1

          lijkt wel onmogelijk. Maar het is idd prachtig...
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

          Comment


          • #6
            Re: AIR FORCE 1

            Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
            lijkt wel onmogelijk
            Ik vrees het ook


            Edit Mod Hanske
            ( Even hier ook de foto weggehaald )
            Last edited by Hanske; 25 maart 2005, 19:27.
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

            Comment


            • #7
              Re: AIR FORCE 1

              MDB :

              Deze foto wordt voorlopig verwijderd. Ik ga even contact opnemen met de andere crew/mods. Het lijkt er namelijk sterk op , dat je een foto publiceert waar copyright op staat. Dit is tegen de regels op BD , zoals je kunt lezen in de F.A.Q Tevens gooi ik het topic even op slot.........
              Last edited by Hanske; 25 maart 2005, 19:27.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment

              Working...
              X