Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concert

    Hallo iedereen,

    Vananvond concert met Arno in AB. Zou ik hier binnengeraken geraken met een D70 en een 70-200 VR ?

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Concert

    Waarschijnlijk ben je al vertrokken.
    Zo niet, zal je schromelijk te laat zijn

    Overal in de AB hangen er duidelijke aanwijzigingen : geen fototoestellen !
    Alhoewel je tijdens concerten genoeg flashkes ziet afgaan

    Maar uw 70-200 kan je niet zo makkelijk binnensmokkelen, denk ik.
    Nikon D70

    Comment


    • #3
      Re: Concert

      Als ge een grote sjakkos (Handtas voor de NL-vrienden...) hebt misschien wel...

      Edit: als het gelukt is wil ik wel een paar foto's zien eigenlijk...

      Comment


      • #4
        Re: Concert

        Bedankt voor de reacties. Heb het uiteindelijk niet gedaan om niet voor een voldongen feit te staan en mijn apparatuur te moeten afgeven. Staan daar altijd van die kasten van mannen aan de deur die blijkbaar wel een oogje in het zeil houden. Overigens het concert was goed maar voor mij iets te zware ROCK en zeer oorverdovend. Arno is wel een geval apart en moet je wel eens beleven. Van zijn teksten versta je op een concert niet zoveel als je ze niet echt kent. Je vraagt je voortdurend af of die nu in trance is ofwel onder invloed... of als ie zijn rolletje speelt.
        Wel veel filmcamera's aanwezig.

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Concert

          Pol,

          Ben ook naar Arno gaan kijken om het fenomeen eens te zien, maar dan in Beveren (overigens met dezelfde conclusies).
          Als je dan toch foto's van zo'n optreden of groep wil nemen, ga dan naar de kleinere culturele centra. Totaal geen controle, en 9 kansen op 10 exact dezelfde show...


          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment

          Working...
          X