Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné versus Top-Foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Corné versus Top-Foto

    Vergis ik mij, maar is Corné over het algemeen gezien nog iets goedkoper dan Top-Foto? Hoe zit het met de service bij deze twee? Alle ervaringen uit eerste hand zijn welkom.
    Grtz Fatje

    - EOS + EF -

  • #2
    Re: Corné versus Top-Foto

    Topic 3621 in de reeks Corné vs *****

    Doe eens een search, je zal al veel topics vinden.

    Kort samengevat: beide zaken leveren imho een schitterende service, en beide hebben zeer scherpe prijzen. Vaak is het een kwestie van vergelijken, voor sommige zaken zal de ene net iets voordeliger uitkomen dan de andere.

    PS. Vanaf een bepaald bedrag (dacht 750€) komt Corné je materiaal persoonlijk aan huis brengen! Topfoto is altijd verzending via post/courier

    In elk geval, mijn mening is dat je met geen van beide de bal kan misslaan.
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      Re: Corné versus Top-Foto

      die twee zijn elkaar waard, allebei prachtige service en wie het goedkoopst is dat hangt van het product af
      Ze zijn allebei de beste

      edit: aragorn was me voor
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Corné versus Top-Foto

        Heb laatst nog een camera besteld bij topfoto. Mail gestuurd als ze het geld hadden ontvangen, geen antwoord. Mail doorgestuurd naar Ingo, half uur erna telefoon van Ingo dat het geld binnen was en dat het pakje diezelfde dag verstuurd werd. Dag erna ontvangen.

        Van Corné heb ik op het forum hier niets als lof gehoord. Waren goedkoper dan topfoto voor mijn 20D set en geen verzendingskosten en het wordt persoonlijk geleverd. Prima contact via mail. Nu nog wachten totdat alles binnen is. (hopelijk zo snel mogelijk)
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #5
          Re: Corné versus Top-Foto

          Al van beiden iets gekocht, en van allebei even tevreden!
          Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
          www.D-Noizz.be
          wim.proot@gmail.com

          Comment


          • #6
            Re: Corné versus Top-Foto

            Idem dito ,reeds met beide Heren gehandeld en uiterst tevreden

            wingske

            Oorspronkelijk geplaatst door WP
            Al van beiden iets gekocht, en van allebei even tevreden!

            Comment


            • #7
              Re: Corné versus Top-Foto

              Oorspronkelijk geplaatst door wingske
              Idem dito ,reeds met beide Heren gehandeld en uiterst tevreden

              wingske
              Idem hier...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Re: Corné versus Top-Foto

                Ook ik ben zeer tevreden van de service die beide heren leveren. Soms is de ene wat goedkoper, soms de andere. Heb gelukkig nog geen gebruik moeten maken van de after sales service. Maar een vriend van me heeft een keer een defecte batterij gehad die gekocht was bij Top Foto en die heeft Ingo zonder problemen vervangen door een nieuwe.

                Je kan zelfs geen onderscheid maken op basis van gastvrijheid: ben zowel bij Top Foto als bij Corne al spullen gaan afhalen en heb bij allebei koffie gekregen


                Kris.
                My work: VICTORIE.com

                Comment


                • #9
                  Re: Corné versus Top-Foto

                  Oorspronkelijk geplaatst door lks712
                  Je kan zelfs geen onderscheid maken op basis van gastvrijheid: ben zowel bij Top Foto als bij Corne al spullen gaan afhalen en heb bij allebei koffie gekregen
                  Dan wordt het wachten op de vergelijkende test tussen Corné's en Otto's koffie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Corné versus Top-Foto

                    Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                    Dan wordt het wachten op de vergelijkende test tussen Corné's en Otto's koffie.
                    Als Corné thuis komt leveren brengt hij dan ook koffie mee ?

                    On topic : Alletwee goede service, hoewel die van Corné iets persoonlijker is. Topfoto heeft dan weer een uitgebreider gamma. Boven de 750 € kies ik Corné, maar dan weegt mijn persoonlijke voorkeur door om het materiaal thuis geleverd te krijgen door de handelaar zelf.
                    DigiCam

                    Comment


                    • #11
                      Re: Corné versus Top-Foto

                      toestel bij topfoto gekocht, uitstekende en snelle service. binnen de 7 dagen was alles rond, van bestelling tot betaling tot levering. prima!

                      net een lens + CF2'ke + crumpler besteld bij Corné. Betaald via paypal langs z'n site. Nu wachten op levering vooraleer ik een oordeel kan vellen. Wel snel antwoord op een email (niet binnen het uur ofzo, maar toch diezelfde dag nog antwoord, da's al heel wat tegenwoordig, in vgl met andere zaken )


                      Edit: top-foto leverde geen bakje koffie mee met de taxipost vracht.
                      misschien corné wel via ups vracht
                      Last edited by yowan-kenobi; 24 maart 2005, 20:26.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Corné versus Top-Foto

                        Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam
                        Als Corné thuis komt leveren brengt hij dan ook koffie mee ?
                        Alleen voor bestelling boven de 1000 EUR

                        On topic en misschien niet relevant voor mensen die nieuw zijn op BD, maar naast het thuis brengen van je bestelling, mag je ook niet vergeten dat Corne vorig jaar die schitterende lenzendag heeft georganiseerd. En dat was toch ook niet niks. Ik hoop dat hij in de toekomst nog van die initiatieven neemt.


                        Kris.
                        My work: VICTORIE.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Corné versus Top-Foto

                          Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam
                          Als Corné thuis komt leveren brengt hij dan ook koffie mee ?
                          Je draait de zaken om, jij moet voor hém een bakje koffie klaar zetten volgens de regels van het fatsoen .

                          Prima service

                          Comment


                          • #14
                            Re: Corné versus Top-Foto

                            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                            Je draait de zaken om, jij moet voor hém een bakje koffie klaar zetten volgens de regels van het fatsoen .

                            Prima service
                            Bwah... mat de car die ie nu rondhost, is er volgens mij minstens één ingebouwde koffiezet app. in..

                            Comment


                            • #15
                              Re: Corné versus Top-Foto

                              Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                              Bwah... mat de car die ie nu rondhost, is er volgens mij minstens één ingebouwde koffiezet app. in..
                              Dit riep bij mij het visioen op van de "de car van Peeters-Govers"
                              (mogelijk alleen een begrip voor diegene die uit de Kempen komen)
                              Kunt ge U voorstellen ... in plaats van conserven, groenten en fruit ... flitserkes, lenskes, body's ... en daar komen ze zomaar voor uw deur mee staan!

                              Wellicht de natte droom van iedere BD-er!

                              Comment

                              Working...
                              X