Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling bij PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling bij PIN

    Ik heb een bestelling bij PIN gedaan . Nu na enkele dagen heb ik enkel de automatisch gegenereerde email ontvangen en verder niets .
    Ik heb dan maar een mail verstuurd met de vraag of ik een bevestiging krijg wanneer het verzonden is .
    Ook hierop krijg ik blijkbaar geen antwoord.
    Er stond dat de PD7X in stock was dus dat zou toch het probleem niet mogen zijn .
    Het is de eerste keer dat ik hier een bestelling geplaatst heb , bij andere bestellingen die ik online gedaan heb was dit nooit een probleem .
    Ik begrijp wel dat hij niet direct kan antwoorden ,maar antwoorden op een email hooft toch ook geen 3 dagen te duren
    Uit vorige postings heb ik kunnen opmaken dat er normaal relatief snel
    op een email gereageerd word . Niet ?

    Krijg je een email toegestuurd wanneer de bestelling verzonden word ?

    Dank ,
    Canon 5D + 40D + Canon 24-105L is + Canon 70-200 L4 + Canon 400 5.6 + Sigma 80-400 os + Sigma 180 macro + Tokina 12-24 F4
    website

  • #2
    Re: Bestelling bij PIN

    Je krijgt een mail wanneer je bestelling verstuurd is.
    Hierin staat ook de DHL-tracking link.
    Allee zo was bij mij toch. (2keer bestelling geplaatst)
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Bestelling bij PIN

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe
      Je krijgt een mail wanneer je bestelling verstuurd is.
      Hierin staat ook de DHL-tracking link.
      Allee zo was bij mij toch. (2keer bestelling geplaatst)

      Bij mij idem.
      Dinsdagavond laat een bestelling geplaatst en vrijdagmorgen 9.00 uur vlekkeloos afgeleverd.
      zwart & wit & kleur

      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Bestelling bij PIN

        Moeten er nog taksen betaald worden op die bestellingen van PIN ?

        Comment


        • #5
          Re: Bestelling bij PIN

          dar mag je zeker van zijn, en dat is niet gering....

          gebruik in de search douane maar eens of zo...

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Bestelling bij PIN

            Met de douane moet je geluk hebben. De laatste keer heb helemaal geen inklaringsdoc gezien, dus ook geen BTW betaald.

            Het bedrag dat je moet bijbetalen is 21% op het bedrag dat de douane vindt op de verzendnota. Je moet maar aan Vasa vragen hoeveel hij er gaat opzetten. Hij steekt ook kleine zaken, zoals geheugenkaartjes, bij grotere zaken zodat ze niet opvallen.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: Bestelling bij PIN

              21% btw, en vast bedrag voor administratie van +/- 10 EUR. zo heb ik al eens 1/3 van het totaalbedrag kunen betalen aan douane............ niet niks dus . daarom: probeer zo veel mogelijk de post te gebruiken. pakjesdiensten MOETEN langs de douane, de post kan er langs in bepaalde gevallen.

              van amerika moest ik niks betalen via USPS, vanuit singapore 1/3 van de prijs via fedex. fedex ziet me dus nooit meer terug (hoewel ze er eigenlijk niks aan kunnen doen)
              Last edited by ajuin; 24 maart 2005, 20:07.

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: Bestelling bij PIN

                Ik meen al van verschillende BD'ers gelezen te hebben dat ze erlangs gekomen zijn met een bestelling van PIN...

                Die hebben dus gewoon chance gehad of wat?

                Comment


                • #9
                  Re: Bestelling bij PIN

                  chance: met pakjesdiensten normaal gezien sowieso voorbij de douane, maar enkel voor pakjes boven +/- 30 EUR. soms zijn ze flexibel, soms ook niet. maar douanecontrole heb je sowieso met een pakjesdienst, wat dus het risico ENORM verhoogd...

                  misschien was het bij hen onder de 30 EUR, of was het via gewone post(heb je meer kans om niets te betalen...), anders hadden ze pure chance dat het misschien verof of staking was of zo

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: Bestelling bij PIN

                    Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
                    Moeten er nog taksen betaald worden op die bestellingen van PIN ?
                    voor dezelfde PD7X heb ik exact 14,14 euro taksen betaald waardoor ie op dat moment nog een heel stuk goedkoper was dan in eigen contreien.
                    zwart & wit & kleur

                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bestelling bij PIN

                      Hmm , maandag die PD7X besteld .
                      Ondertussen enkele malen een email verstuurd maar er word op geen enkele mail gereageerd.
                      Heel eigenaardig .

                      Zal misschien eens een van die andere emailadressen proberen i.p.v. die van vasa.
                      Canon 5D + 40D + Canon 24-105L is + Canon 70-200 L4 + Canon 400 5.6 + Sigma 80-400 os + Sigma 180 macro + Tokina 12-24 F4
                      website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bestelling bij PIN

                        Kunt ge met Vasa ook nie regelen dat ie de vermelding "Gift" op uw pakske zet?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bestelling bij PIN

                          gift werkt enkel per post, normaal via pakjesdiensten moet je een waarde opgeven, voor de verzekering van de inhoud !!!!!

                          vasa kan een lager bedrag invullen, mar dan loop jij wel verzekeringsrisico........
                          via de post als gift betaal je idd NIETS

                          ik weet niet hoe vasa verzendt, maar alles heeft zijn pro en contra

                          als je kan kiezen, gebruik dit: aangetekend via de post, gedeclareerd als gift !!!!!!!!! het beste dat je kan hebben

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: Bestelling bij PIN

                            We zijn nu 2 weken na mijn bestelling , op de verschillende emails is 1 maal geantwoord met de melding dat ze een beetje achterstonden door Pasen .

                            Vervolgens is er weer niet meer geantwoord op een email, mooie service noem ik dat , Ik begrijp niet dat iedereen hier zo tevreden over is .
                            Hopelijk hebben ze het geld nog niet van mijn kredietkaart gehaald .
                            Doet mij eerder denken aan oplichterij .

                            Hopelijk kan ik mijn bestelling gewoon annuleren .
                            Canon 5D + 40D + Canon 24-105L is + Canon 70-200 L4 + Canon 400 5.6 + Sigma 80-400 os + Sigma 180 macro + Tokina 12-24 F4
                            website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bestelling bij PIN

                              nooit problemen gehad bij PIN
                              zelfs uitstekende service

                              mss zijn er tijdelijke problemen

                              Oplichting ??? 't aantal gelukkige klanten hier is ni te tellen
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X