PDA

Volledige versie bekijken : Bestelling bij PIN

wilmus24v
24 maart 2005, 10:27
Ik heb een bestelling bij PIN gedaan . Nu na enkele dagen heb ik enkel de automatisch gegenereerde email ontvangen en verder niets .
Ik heb dan maar een mail verstuurd met de vraag of ik een bevestiging krijg wanneer het verzonden is .
Ook hierop krijg ik blijkbaar geen antwoord.
Er stond dat de PD7X in stock was dus dat zou toch het probleem niet mogen zijn .
Het is de eerste keer dat ik hier een bestelling geplaatst heb , bij andere bestellingen die ik online gedaan heb was dit nooit een probleem .
Ik begrijp wel dat hij niet direct kan antwoorden ,maar antwoorden op een email hooft toch ook geen 3 dagen te duren
Uit vorige postings heb ik kunnen opmaken dat er normaal relatief snel
op een email gereageerd word . Niet ?

Krijg je een email toegestuurd wanneer de bestelling verzonden word ?

Dank ,

JePe
24 maart 2005, 11:50
Je krijgt een mail wanneer je bestelling verstuurd is.
Hierin staat ook de DHL-tracking link.
Allee zo was bij mij toch. (2keer bestelling geplaatst)

marcus
24 maart 2005, 16:58
Je krijgt een mail wanneer je bestelling verstuurd is.
Hierin staat ook de DHL-tracking link.
Allee zo was bij mij toch. (2keer bestelling geplaatst)

Bij mij idem.
Dinsdagavond laat een bestelling geplaatst en vrijdagmorgen 9.00 uur vlekkeloos afgeleverd.

Wimpy
24 maart 2005, 17:07
Moeten er nog taksen betaald worden op die bestellingen van PIN ?

ajuin
24 maart 2005, 17:31
dar mag je zeker van zijn, en dat is niet gering....

gebruik in de search douane maar eens of zo...

JePe
24 maart 2005, 17:59
Met de douane moet je geluk hebben. De laatste keer heb helemaal geen inklaringsdoc gezien, dus ook geen BTW betaald.

Het bedrag dat je moet bijbetalen is 21% op het bedrag dat de douane vindt op de verzendnota. Je moet maar aan Vasa vragen hoeveel hij er gaat opzetten. Hij steekt ook kleine zaken, zoals geheugenkaartjes, bij grotere zaken zodat ze niet opvallen.

ajuin
24 maart 2005, 18:03
21% btw, en vast bedrag voor administratie van +/- 10 EUR. zo heb ik al eens 1/3 van het totaalbedrag kunen betalen aan douane............ niet niks dus :B . daarom: probeer zo veel mogelijk de post te gebruiken. pakjesdiensten MOETEN langs de douane, de post kan er langs in bepaalde gevallen.

van amerika moest ik niks betalen via USPS, vanuit singapore 1/3 van de prijs via fedex. fedex ziet me dus nooit meer terug (hoewel ze er eigenlijk niks aan kunnen doen)

Galdie
24 maart 2005, 20:02
Ik meen al van verschillende BD'ers gelezen te hebben dat ze erlangs gekomen zijn met een bestelling van PIN...

Die hebben dus gewoon chance gehad of wat?:confused:

ajuin
24 maart 2005, 20:09
chance: met pakjesdiensten normaal gezien sowieso voorbij de douane, maar enkel voor pakjes boven +/- 30 EUR. soms zijn ze flexibel, soms ook niet. maar douanecontrole heb je sowieso met een pakjesdienst, wat dus het risico ENORM verhoogd...

misschien was het bij hen onder de 30 EUR, of was het via gewone post(heb je meer kans om niets te betalen...), anders hadden ze pure chance dat het misschien verof of staking was of zo

marcus
24 maart 2005, 22:16
Moeten er nog taksen betaald worden op die bestellingen van PIN ?

voor dezelfde PD7X heb ik exact 14,14 euro taksen betaald waardoor ie op dat moment nog een heel stuk goedkoper was dan in eigen contreien.

wilmus24v
25 maart 2005, 08:40
Hmm , maandag die PD7X besteld .
Ondertussen enkele malen een email verstuurd maar er word op geen enkele mail gereageerd.
Heel eigenaardig .

Zal misschien eens een van die andere emailadressen proberen i.p.v. die van vasa.

Galdie
25 maart 2005, 10:20
Kunt ge met Vasa ook nie regelen dat ie de vermelding "Gift" op uw pakske zet?

ajuin
25 maart 2005, 10:28
gift werkt enkel per post, normaal via pakjesdiensten moet je een waarde opgeven, voor de verzekering van de inhoud !!!!!

vasa kan een lager bedrag invullen, mar dan loop jij wel verzekeringsrisico........
via de post als gift betaal je idd NIETS

ik weet niet hoe vasa verzendt, maar alles heeft zijn pro en contra

als je kan kiezen, gebruik dit: aangetekend via de post, gedeclareerd als gift !!!!!!!!! het beste dat je kan hebben :G

wilmus24v
4 april 2005, 19:09
We zijn nu 2 weken na mijn bestelling , op de verschillende emails is 1 maal geantwoord met de melding dat ze een beetje achterstonden door Pasen .

Vervolgens is er weer niet meer geantwoord op een email, mooie service noem ik dat , Ik begrijp niet dat iedereen hier zo tevreden over is .
Hopelijk hebben ze het geld nog niet van mijn kredietkaart gehaald .
Doet mij eerder denken aan oplichterij .

Hopelijk kan ik mijn bestelling gewoon annuleren .

Dirtyharry71
5 april 2005, 07:48
nooit problemen gehad bij PIN
zelfs uitstekende service

mss zijn er tijdelijke problemen

Oplichting ??? 't aantal gelukkige klanten hier is ni te tellen

Byzas
5 april 2005, 17:30
Als het met Visa betaald is gewoon naar Visa bellen en zeggen dat je nog niets ontvangen hebt.. dan betalen ze ook niet aan het bedrijf..
De maand er op krijg je uw geld terug.

xiii
6 april 2005, 20:04
Ook een PD7X besteld op 30/03/05 en tot nu toe nieks gezien buiten de bevestiging dat de geplaatst was,

You have successfully purchased the following items:

Item 1
Quantity Ordered: 1
Product Name: COMPACT DRIVE PD7X NO HARD DRIVE + Car Charger
Product Code: PD7X
Unit Price (AU$) $120.00

Nu staat er op zijn site sedert vandaag <OUT OF STOCK>, vind da zeker geen manier van werken. :confused:
Zal de laatste keer zijn. :mad:

teddy-bear
6 april 2005, 20:33
Hummm... 'k moet toegeven dat dit 'vroeger' toch quasi nooit voorkwam.

Komt er toevallig niemand voorbij zijne winkel daar om eens poolshoogte te nemen?.

wilmus24v
7 april 2005, 10:26
Heb uiteindelijk toch een mail ontvangen met de mededeling dat ze nog altijd niet geleverd zijn.
En nog niet verzonden zijn bij de fabrikant (schijnbaar een probleem aldaar).
Hij had wel de VP 2160 in voorraad en heb dan maar deze genomen.
Deze was iets duurder maar heb hem voor dezelfde prijs ontvangen met een extra batterij.

Vasa beweert ook dat deze stabieler zou zijn , maar ja ???
In ieder geval deze is nu op minder dan 3 dagen thuis aangekomen .

huibke
7 april 2005, 10:50
Vroeger nooit dit soort zaken tegengekomen over PIN, maar de laatste tijd begint het toch wel een beetje TE te worden. Heb in Februari ook een PD7X besteld, heeft toen anderhalve week geduurd eer dat het geleverd werd.

xiii
12 april 2005, 07:39
Nu staat er op zijn site sedert gisteren <IN STOCK AND READY TO SHIP
>, Nog geen Bevestiging. :confused: