Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd Kristof ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gevraagd Kristof ???

    Ik zoek BDer Kristof De Caluwé...
    Maar ik ken z'n nickname niet (meer)
    Hij had verleden jaar op de BD Shooting in Oostende een interview met Erik Mansvelders gefilmd.
    Ik wou in mijn tweede reeks Photoshop Workshops dat interview aan m'n leerlingen laten zien... i.v.m. Erik z'n uitspraak wat is een goede en wat is een slechte foto.
    Daar leren ze iets van!!!

    Nu heb ik dit filmpje nog wel... maar ik moet natuurlijk de toelating hebben van de maker om het te gebruiken in m'n Workshops...
    Dus Kristof??? Please een seintje?
    Thanx
    Last edited by mic; 20 maart 2005, 19:08.

  • #2
    Re: Gevraagd Kristof ???

    In verband met de auteursrechten : het meeste werk kan men in beperkte maten gebruiken voor educatieve doeleinden zonder hiervoor toelating van de auteur te moeten vragen.

    Normaal gezien ga je niet in de problemen komen, maar ik denk wel dat onze 'Kristof' (ik ken hem wel niet) hier geen problemen van gaat maken en dat je het materiaal dus gerust kan gebruiken in je lessen
    Canon 300D
    Canon 18-55mm
    Canon 70-300mm

    Comment


    • #3
      Re: Gevraagd Kristof ???

      Oorspronkelijk geplaatst door aikon
      In verband met de auteursrechten : het meeste werk kan men in beperkte maten gebruiken voor educatieve doeleinden zonder hiervoor toelating van de auteur te moeten vragen.

      Normaal gezien ga je niet in de problemen komen, maar ik denk wel dat onze 'Kristof' (ik ken hem wel niet) hier geen problemen van gaat maken en dat je het materiaal dus gerust kan gebruiken in je lessen
      Ja, natuurlijk wel..., je hebt daar wel gelijk in.
      Zo gebruik ik in m'n PS Workshops soms foto's van BDers... Maar ik vraag altijd eerst hun toelating.
      En altijd zijn ze akkoord, nog nooit een neen gehad...
      Zo zou ik ook graag effe willen weten of hij 't goed vind dat ik zijn interview gebruik... Dan is alles OK.
      Als hij 't liever niet heeft laat ik het filmpje gewoon weg en vertel ik Erik zijn woorden wel zelf na... Maar het heeft meer effect als de leerlingen het van de schrijver zelf kunnen horen.

      Comment


      • #4
        Re: Gevraagd Kristof ???

        Mic,

        dat is http://forum.belgiumdigital.com/member.php?u=1528
        kristof_dc
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

        Comment


        • #5
          Re: Gevraagd Kristof ???

          Oorspronkelijk geplaatst door Jan66
          Wow, danke Jan, dat is het.. Ga hem direct een mailke sturen.
          Bedankt he...

          Comment


          • #6
            Re: Gevraagd Kristof ???

            Hier ben ik weer

            Je mag het gerust gebruiken hoor

            Groeten,
            Kristof

            Comment


            • #7
              Re: Gevraagd Kristof ???

              Oorspronkelijk geplaatst door kristof_dc
              Hier ben ik weer

              Je mag het gerust gebruiken hoor

              Groeten,
              Kristof
              Hoi Kristof, Verschrikkelijk bedankt... m'n studentjes zullen je eeuwig dankbaar zijn.
              Het is altijd plezant zo'n paar filmpjes tussen de theorie te gooien... en jou interview kan die Workshop prachtig aanvullen.
              Mercikes.

              Comment


              • #8
                Re: Gevraagd Kristof ???

                Zal ik nu eens naar 't filmpje kijken, of wachten tot op de cursus?

                Comment


                • #9
                  Re: Gevraagd Kristof ???

                  Oorspronkelijk geplaatst door lut
                  Zal ik nu eens naar 't filmpje kijken, of wachten tot op de cursus?
                  Neen Lut, je moet wachten tot oktober.

                  groeten, Jan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gevraagd Kristof ???

                    Hahahahaaaa, voor diegene die zich ingescherven hebben voor m'n Workshops voor gevorderden... Wachten tot Oktober.
                    Dan krijg je 't filmpje te zien.
                    Dus Lut en Jan effe wachten... Want der zit een hele uitleg bij 't interview. (en reclame voor Eriks boek )
                    Het zijn vijf workshops en een zesde (gratis) shooting met begeleiding...
                    En als je dan nog niet kan Photoshoppen en foto's nemen weet ik 't ook niet...


                    En er is zelfs een wedstrijd in PS... Met een mooie prijs... (Een kamerplant (kaktus) geschonken door schoonmoeder)
                    Last edited by mic; 21 maart 2005, 17:24.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gevraagd Kristof ???

                      Ha Mic, ik zal eens kijken of Jacki het filmpje nog heeft, ben het zelf helaas met mijn HD-crash kwijtgeraakt

                      En als je nog aanvullingen nodig hebt op mijn verhaaltje uit het interview, roep maar...

                      Succes met je Workshops,

                      Erik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gevraagd Kristof ???

                        Oorspronkelijk geplaatst door Erik Mansvelders
                        Ha Mic, ik zal eens kijken of Jacki het filmpje nog heeft, ben het zelf helaas met mijn HD-crash kwijtgeraakt

                        En als je nog aanvullingen nodig hebt op mijn verhaaltje uit het interview, roep maar...

                        Succes met je Workshops,

                        Erik
                        Ho, de Master himself...

                        Ik heb dat interview met jou nog... Het duurt 1 minuut. Het was verleden jaar op de shooting in Oostende.
                        Ik wou aan de mensen die m'n Workshops volgen laten zien wat jij zei in verband met wat is een goede en wat is een slechte foto.
                        Heel sterk uitgedrukt... "Tussen een goede en een slechte foto is er zelfs geen dunne lijn."
                        Dus wat is een goede en wat is een slechte foto?
                        Daar gaat 't in de inleiding van mijn eerste Workshop (gevorderden les 7) over... En toen dacht ik dat interview met de schrijver eens te laten zien.( en raad ik hun jou boek Digitale fotografie aan...)
                        Bedankt voor geboden hulp.
                        Enne nog bedankt voor de succeswensen.
                        Het heeft idd succes... Al m'n Photoshop Workshops zitten vol tot 't eind van 't jaar...(Er zitten nu zelfs BDers tussen)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gevraagd Kristof ???

                          Oorspronkelijk geplaatst door mic
                          Dus Lut en Jan effe wachten... Want der zit een hele uitleg bij 't interview. (en reclame voor Eriks boek )
                          Ben wel benieuwd wanneer dat boek in de verkoop komt, Eric schrijft volgens mij niet zo erg rap hé.

                          Groeten, Jan.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gevraagd Kristof ???

                            Hehe, dat boek waar Mic het denk ik over heeft ligt allang in de verkoop

                            Overigens vergis je je in de schrijfsnelheid. Het nieuwe boek voor gevorderden heeft helaas wel vertaging opgelopen door hardwareproblemen (grrr). Maar daarnaast schijf ik ook veel van dit materiaal in online-cursusvorm en workshops. Enkele cursussen zijn al klaar (en gedrukt), dus de schrijfsnelheid zit wel goed hoor

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gevraagd Kristof ???

                              idd, het boek digitale fotografie ligt al zekers een jaar in de winkels...
                              Het mijne is al tot op den draad versleten.
                              Voor 't slapen gaan lees ik er altijd een stukje uit voor voor mijn hond... Dan slaapt ze rustig...
                              Last edited by mic; 22 maart 2005, 22:31.

                              Comment

                              Working...
                              X