Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog maar eens 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog maar eens 3





    Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

  • #2
    Re: Nog maar eens 3

    voel je niet schuldig als je er weer eens 3 laat zien hoor..
    het blijft me boeien die vliegtuigen... knappe en leuke foto's.

    Tis dat ik zover moet fietsen wil ik er geraken, maar zou er anders elke week wel een keer staan.

    Grtz

    Comment


    • #3
      Re: Nog maar eens 3

      Inderdaad, laat ze maar komen.
      3 x
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #4
        Re: Nog maar eens 3

        Schoon foto's genomen van aan het vluchtelingen centrum zeker zijn deze vandaag genomen? Ik denk van niet , want deze van U stijgen op van de 07R en bij de windrichting van vandaag zouden ze in principe opstijgen van 25R en 20 of heb ik het mis

        En ja , ikzelf zou er ook iedere week willen zijn maar moet iedere keer een uurtje bollen en kan dus maar een keer of 2 per maand gaan
        Groetjes, Fabrice
        www.fabke.be

        Comment


        • #5
          Re: Nog maar eens 3

          Ja ze zijn vandaag genomen, en inderdaad, normaal landen ze daar , maar vandaag stegen ze daar op.
          Weet niet of dit aan het vluchtelingscentrum want het is de eerst keer ik daar kwam De vorige keer ben ik op straat blijven staan, braaf als ik ben wist ik niet of ik langst da bantje mocht
          Tis in steenokkerzeel, wagen parkeren aan de baan en dan een goede km te voet langst een baantje en dan aan de hekken naar boven.

          Kgaan volgend weekend nog eens terug en dan hoop ik dat ze daar landen in plaats van opstijgen.
          Last edited by Gleeke; 20 maart 2005, 20:12.
          Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Nog maar eens 3

            Zeer scherp! Kleine tip, gebruik een sluitersnelheid van rond de 200 en beweeg mee met het vliegtuig, dan is de achtergrond zo statisch niet.
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: Nog maar eens 3

              3 hele schoone ; top
              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Re: Nog maar eens 3

                mooie reeks zal daar ook wel een hels kabaal zijn!!
                grts; M

                Comment


                • #9
                  Re: Nog maar eens 3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gleeke
                  Weet niet of dit aan het vluchtelingscentrum want het is de eerst keer ik daar kwam De vorige keer ben ik op straat blijven staan, braaf als ik ben wist ik niet of ik langst da bantje mocht
                  Tis in steenokkerzeel, wagen parkeren aan de baan en dan een goede km te voet langst een baantje en dan aan de hekken naar boven.

                  Kgaan volgend weekend nog eens terug en dan hoop ik dat ze daar landen in plaats van opstijgen.
                  Is inderdaad aan vluchtelingen centrum , je mag er wel staan maar ga nooit op dat baantje met de auto hè , want het kan je veel geld kosten , als je meer info wilt over het spotten op Zaventem , ga eens een kijken nemen op mijn site , bij spottingguides staat een volledige uitleg met alle plaatsjes , de plaats waar jij nu stond is spot 3

                  Normaal landen ze inderdaad op deze baan , da's de 25L , enig probleem hier is dat bij de grotere vliegtuigen je steeds die afsluiting meehebt
                  Last edited by fafafabe; 21 maart 2005, 09:19.
                  Groetjes, Fabrice
                  www.fabke.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog maar eens 3

                    Gleeke laat er weer 3 vliegen... goede spot-foto's hoor alles erop en eran!
                    Groets, Gerhard
                    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                    Comment

                    Working...
                    X