Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photokina Keulen Duitsland

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photokina Keulen Duitsland

    Van 25 tot 30 september is er de 2-jaarlijkse wereldbeurs van fotografie
    nml PHOTOKINA in Keulen.
    (blijkbaar 1 van de grootste beursen in Europa/wereld (in 2000 waren er 160000 bezoekers (uit 138 landen), 1633 leveranciers uit 49 landen)
    Zijn er toevallig mensen die gaan of mensen die willen meegaan.
    Zelf ben ik van Jabbeke/Brugge en als er mensen willen meerijden, graag.
    Het best zou mischien zijn indien er mensen uit Hasselt (of ergens op de weg naar Keulen) gaan dat ik (wij) tot ginder rijden en dan samen verder want Jabbeke-Keulen is heen en terug 600 km en dat is wel wat veel, zeker als je dan nog een hele dag moet rondlopen.
    En mischien kan BD wel een busje inrichten vanuit Hasselt indien voldoende kandidaten

    'k had gedacht op Zaterdag 28/09 (beurs is van 10 tot 18 uur open)
    En als er iemand goedkoop aan kaarten kan geraken - graag (is anders wel duur)
    zelf zal ik ook proberen....

    Wat denken julie ?
    Vince
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

  • #2

    'k dacht echt dat er meer interesse zou zijn...
    Vroeger vertrokken er soms tot 2 autobussen (ingericht door een plaatselijke fotograaf)
    met enthousiaste fotografen van Brugge naar Keulen...


    'k zal moeten alleen gaan denk ik
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Nee, fotografie is niet meer in trek denk ik...
      Vroeger trok zo'n beurs nog volk...

      Comment


      • #4
        Het is er ook meestel véél te druk Vince... Je kunt mee veel moeite iest zien...

        Comment


        • #5
          Dag Vince,

          Ik ben wel geïnteresseerd,
          ik heb net eens op de site gekeken, de inkom zou voor een dagkaart 17 € zijn, in het weekend 12 €.

          Laat je iets weten over wanneer je zou gaan?

          Groetjes,

          Sven
          Pentax K10D + kitlens
          http://www.pbase.com/svenm
          Zelfs de rosse buurt kan niet zonder Windows

          Comment


          • #6
            Originally posted by svenM
            Dag Vince,

            Ik ben wel geïnteresseerd,
            ik heb net eens op de site gekeken, de inkom zou voor een dagkaart 17 € zijn, in het weekend 12 €.

            Laat je iets weten over wanneer je zou gaan?

            Groetjes,

            Sven

            Hoi Sven,

            Normaal zaterdag den 28ste, gaat dit ?
            (k stuur je nog een mail apart..

            groeten

            Vince
            daVinci
            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

            Comment


            • #7
              Ben wel geïnteresseerd. Ik heb wel een klein vraagje.
              Is dit een koop(jes)beurs of een kijkbeurs. Ben nog op zoek naar een set lenzen voor mijn minoltakke. Dus ginder kan ik misschien wel een koopje doen, of niet?
              Nikon D90

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mr.Bluestar
                Ben wel geïnteresseerd. Ik heb wel een klein vraagje.
                Is dit een koop(jes)beurs of een kijkbeurs. Ben nog op zoek naar een set lenzen voor mijn minoltakke. Dus ginder kan ik misschien wel een koopje doen, of niet?

                Hoi Bart,

                Is wel een kijkbeurs maar dan ook een wereldbeurs !!
                U kunt daar alles vinden wat een bepaald merk heeft.
                Als u dus 1 of ander acc. van dichterbij wil bekijken is dit DE gechikte plaats...

                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment


                • #9
                  al er mensen zijn die daar bv. een powershot G2 willen stelen voor mij, ik hou u niet tegen!
                  Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                  Comment


                  • #10
                    Ook ik ben geinteresseerd om daar naartoe gegaan, en na 'overleg' (een groot woord om te zeggen: gade gij of ni?) hebben we (Mr.Bluestar en ik) besloten (een ander groot woord om te zeggen: ik wil wel gaan!) om op maandag 30 september (laatste dag) er naartoe te gaan. We gaan na het weekend om eventueel het meeste volk te vermijden. Iemand interesse om mee te gaan? Lemmienow.....
                    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                    Comment


                    • #11
                      ik zou ook willen gaan maar heb geen tijd (en geen geld )
                      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jee-esteke
                        Ook ik ben geinteresseerd om daar naartoe gegaan, en na 'overleg' (een groot woord om te zeggen: gade gij of ni?) hebben we (Mr.Bluestar en ik) besloten (een ander groot woord om te zeggen: ik wil wel gaan!) om op maandag 30 september (laatste dag) er naartoe te gaan. We gaan na het weekend om eventueel het meeste volk te vermijden. Iemand interesse om mee te gaan? Lemmienow.....
                        als je de laatste dag gaat kun je soms bij de kleinere merken hun tentoongestelde acc. aan een gunstprijs kopen...
                        daVinci
                        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vince
                          Als je de laatste dag gaat kun je soms bij de kleinere merken hun tentoongestelde acc. aan een gunstprijs kopen...
                          Bedankt voor de tip....geld meenemen dus....
                          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                          Comment

                          Working...
                          X