Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter circus Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winter circus Gent

    Ik ben op zoek naar relevante info over het wintercircus in Gent. Zover ik begrepen heb is het nu dicht getimmerd en schijnt het gesloopt te gaan worden. Ik weet dat het verboden is en ik weet dat er vorig jaar een open dag geweest is.
    Ik ben dus op zoek naar de mogelijkheden en niet naar de onmogelijkheden.
    Dus wie weet.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

  • #2
    Re: Winter circus Gent

    Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar relevante info over het wintercircus in Gent. Zover ik begrepen heb is het nu dicht getimmerd en schijnt het gesloopt te gaan worden. Ik weet dat het verboden is en ik weet dat er vorig jaar een open dag geweest is.
    Ik ben dus op zoek naar de mogelijkheden en niet naar de onmogelijkheden.
    Dus wie weet.
    wintercircus Mahy is inderdaad afgesloten. Met wat klimwerk geraak je hier wel in hoor via het water. Maar het leuke eraan is, ik heb schriftelijke toestemming van stad gent en een sleutel (van de achterdeur) gekregen om hier binnen te shooten. Ik moet alleen een belleke laten als ik er een dag in verblijf. Anders komt de politie eens kijken

    groet
    jeroen

    Comment


    • #3
      Re: Winter circus Gent

      Is het nog steeds toegelaten om daar shoots te doen? Waar kan je terecht voor een schriftelijke toestemming en sleutel van de stad gent?

      Comment

      Working...
      X