Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografiecursus gezocht in weekends?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografiecursus gezocht in weekends?

    Hallo!

    IK heb wat vrije tijd en zou het graag opvullen met iets wat ik al jaren wil doen: een fotgrafie cursus.
    Nu heb ik al gezocht op internet maar tevergeefs.
    De introcursus bij Syntra interesseert me wel, maar die start pas in september, en probleem is dat ik wellicht begin 2006 voor een tijdje ga reizen, dus ik kan niet zeker zijn dat ik het jaar kan uitdoen.
    Weten jullie nog plaatsen waar ik dit kan volgen? Liefst iN West-Vlaanderen maar dat moet niet persé.
    Ik had ooit ene boekje met beginnerscursussen in weekends (echt hele weekend-workshops), maar geen idee meer waar dat was, denk ergens in de westhoek.
    Ik hoop dat iemand me wat kan suggereren, zou het dolgraag doen!

    groetjes,
    M-L
    Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

  • #2
    Re: Fotografiecursus gezocht in weekends?

    We zijn dus blijkbaar niet de enige met dat probleem. k ben ook al een tijdje op zoek naar een cursus fotografie in de regio west vlaanderen (mag ook iets verder) maar tijdens de week ligt dit nogal moeilijk, dus zou liefst tijdens de weekends les volgen. Alle adressen, telefoonnrs, internetadressen enz.... over fotografiecursussen in avond (weekend) onderwijs zijn welkom.


    Vriendelijke groeten.

    Comment


    • #3
      Re: Fotografiecursus gezocht in weekends?

      kweet niet he ma persoonlijk denk ik da ge meer gaat hebben aan een goeie fotoclub. aangezien da ze in de cursussen ook afkomen met dokas enzo

      Comment


      • #4
        Re: Fotografiecursus gezocht in weekends?

        Misschien is de cursus digitale fotografie bij vormingsplus te Brugge (vroegere volkshogeschool) wel iets:
        vormingsplus

        Comment


        • #5
          Re: Fotografiecursus gezocht in weekends?

          idd.... ben ook al lang op zoek...
          tevergeefs...

          Van de cursus die bij Syntra gegeven word heb ik nog niet veel goeds gehoord.... Deze duurt 3 jaar en het gaat zo goed als alleen over analoge fotografie....

          Iets serieus voor de digitale is er niet te vinden.... uitgenomen dan in Amsterdam....5 jaar voltijds dagonderwijs.....

          moest er hier iets uit de bus komen in de regio Leuven leth me know....
          Alles moet weg.....

          Comment

          Working...
          X