Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgium Digital vzw en .... wat nog meer ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgium Digital vzw en .... wat nog meer ???

    Dat deze site en het forum uitgegroeid zijn tot wat ze nu zijn, komt alleen maar toe aan de inspanning van haar oprichters en de crew.
    Soms neem ik wel eens een kijkje op de BD site en ik zie dat die vrijwel enkel gebruikt wordt door de crew, die niet op het forum, maar dààr hun postings doen. Leden kunnen er blijkbaar ook foto's opladen, waar ze ' na selectie ' - ik weet niet waar - verschijnen (maar leden posten uiteraard op het forum).
    De oprichters hebben natuurlijk het goed recht om te doen en te laten wat ze willen met hun site, maar aangezien ze een vzw willen zijn, leden willen maken en dus blijkbaar toonaangevend willen zijn op digitaal fotografisch vlak in België, stel ik me toch de vraag of er niet méér in zit met de mogelijkheden die via het forum geboden worden.
    Concreet: bestaat de mogelijkheid niet om de Hall of Fame op de BD site online te plaatsen ?
    Dan heb je onmiddellijk een zeer waardevolle inbreng van alle (forum)leden en na verloop van tijd zal deze site hét toonbeeld zijn van al wat er op digitaal fotografisch vlak in ons landje voorhanden is.
    Dit vraagje is geen kritiek hoor, enkel een bedenking om de waarde van het forum en de ganse site nog méér te valideren dan nu al het geval is. Dus gewoon maar een bedenking...

  • #2
    Re: Belgium Digital vzw en .... wat nog meer ???

    is onlangs al aan de orde geweest, en wat bleek? men is bezig met de startpagina te herontwerpen (althans dat maakte ik eruit op). de hall of fame erop bvb was ook één van de vragen

    dus men werkt eraan..........

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Belgium Digital vzw en .... wat nog meer ???

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      is onlangs al aan de orde geweest, en wat bleek? men is bezig met de startpagina te herontwerpen (althans dat maakte ik eruit op). de hall of fame erop bvb was ook één van de vragen

      dus men werkt eraan..........
      Afijn, dus nog effe afwachten. Bedankt.

      Comment


      • #4
        Re: Belgium Digital vzw en .... wat nog meer ???

        Hallo,

        Na de grondige aanpassing/vernieuwing van het forum staat de aanpassing van de website (met integratie van het forum) dus op het programma.
        Dat dit geen werkje is van enkele dagen, dat zal voor iedereen wel duidelijk zijn denk ik.
        Maar ... het staat er dus aan te komen ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment

        Working...
        X