Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD boter op hun hoofd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD boter op hun hoofd

    Als je als organisatie handelaren wilt weren uit het forum zul je dat dan volledig moeten doorvoeren en geen uitzonderingen maken ik doel hier op

    "- Verwijzingen door handelaars naar hun (al dan niet online) zaak is absolut verboden.".

    Ondanks dat de Otto Knap soms zeer waardevolle inbreng heeft zie ik toch dat deze handelaar , welles waar in zijn profile , een link heeft staan naar zijn
    http://www.sdcard.be/ site. is dit nu met twee maten meten of heeft de forum leiding hier minder moeite mee? ivm banner space van Otto?

    "Iemand die op een half jaar, 3 camera's van diverse pluimage verkoopt in de koopjeshoek kan moeilijk een particulier genoemd worden"
    "oeps ik heb eens gekeken in aangeboden ik zie daar toch al een paar handelaren opzitten" zowel members als junior members
    .

    ik heb thuis drie verschillende merken camera's staan ik zou deze theoretisch in 1 maand kunnen verkopen , maar dit maakt mij nog geen handellaar.
    Last edited by frevaro; 6 maart 2005, 21:02.
    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

  • #2
    Re: BD boter op hun hoofd

    ja maar kijk eens rechtsboven op de homepage

    Comment


    • #3
      Re: BD boter op hun hoofd

      Oorspronkelijk geplaatst door kazan
      ja maar kijk eens rechtsboven op de homepage
      "dus als het geldelijk iets voor het forum opleverd mag dit dus wel?
      "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

      Comment


      • #4
        Re: BD boter op hun hoofd

        Frevaro,

        niemand verplicht je om hier te blijven hee. Je bent hier als gast en het is de leiding van BD die de koers uitstippelt. Ik (en waarschijnlijk de anderen ook) ben het beu om ons moeten te verantwoorden. Als je het beter kan, richt dan zelf een website op. Einde discussie, want al de tijd die we in discussiëren steken, kunnen we niet gebruiken voor andere zaken.

        Sven
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment

        Working...
        X