Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's communiekanten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's communiekanten

    Ik ben door ons plaatselijk kerkbestuur aangesproken om foto's van de eerste communie te maken.
    Vroeger deed men beroep op een fotograaf, maar dit viel nogal duur uit en daarom deze vraag naar mij toe...

    1. Mag ik dat, want ik ben geen beroepsfotograaf.

    2. Alhoewel het een hobby is, wens ik dit ook niet gratis te doen.
    Mijn materiaal kost ook geld.
    Als ik het dan al zou mogen, wat mag ik hiervoor vragen ?

    De vraag kwam van de ouders uit, dus zeker niet van mij.
    Maar ik wil absoluut geen onwettige dingen doen, vandaar deze vraag.

  • #2
    Re: Foto's communiekanten

    Dat mag, maar als je er geld voor krijgt moet dat aangegeven worden. Een perfecte manier om dit zonder rompslomp te doen is via www.payroll.be .
    In het zwart zou ik ten stelligste afraden. Je weet nooit wie er in de kerk zit.

    Groeten,

    Nat
    natwork.be

    Comment


    • #3
      Re: Foto's communiekanten

      Oorspronkelijk geplaatst door Nat
      In het zwart zou ik ten stelligste afraden. Je weet nooit wie er in de kerk zit.

      Groeten,

      Nat
      JUDAS mss?
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's communiekanten

        LOL
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: Foto's communiekanten

          Oorspronkelijk geplaatst door Nat
          Dat mag, maar als je er geld voor krijgt moet dat aangegeven worden. Een perfecte manier om dit zonder rompslomp te doen is via www.payroll.be .
          In het zwart zou ik ten stelligste afraden. Je weet nooit wie er in de kerk zit.

          Groeten,

          Nat
          Dat mag ?? Volgens mij is fotograaf nog steeds een beschermd beroep, en mag je zomaar geen foto's nemen met het doel die te verkopen.