Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding nederlands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding nederlands

    Yups beste forumleden,

    Ik heb in New York een FinePix S7000 gekocht (eind 2003) en dit toestel werd (word) weinig gebruikt
    Nu ben ik wel op jullie site terecht gekomen zekers en ik moet zeggen,het heeft mij aangenaam verrast wat jullie allemaal doen en kunnen om zo'n mooie foto's te maken
    Nu wil ik dit toestel eindelijk eens van onder het stof halen en mij verdiepen in het maken van mooie foto's (zal wel nog beetje werk aan zijn )
    Nu is mijn probleem,de handleiding natuurlijk,die is enkel in het engels en zou er graag 1 hebben in het nederlands,als leek leest dit wel gemakkelijker.
    Wie kan er mij een tip geven waar ik zo'n nederlandse handleiding kan bestellen of kopen ??
    U zou er mij een groot plezier meedoen en wie weet,kan ik misschien ook de microbe te pakken krijgen.......

    mvg
    Goldje

  • #2
    Re: handleiding nederlands

    Goldje,
    Bij Fuji Nederland of Fuji België, kan je een handleiding bestellen. Gewoon even contact met hen nemen. Het is helaas niet gratis

    Comment


    • #3
      Re: handleiding nederlands

      thx pcwiet voor de reactie

      Ik had dat toestel infeite gekocht omdat ik ginder 7 weken zat voor mijn werk en als leek hebben ze mij daar dan die S7000 maar in mijn handen gestopt ,wist ik veel wat de mogelijkheden waren ???
      Nu dit mij meer aanspreekt (door dit forum uiteraard) wil ik daar meer mee beginnen werken.
      ....................................

      Nogmaals thx aan de mensen die reageren
      mvg
      Goldje
      Last edited by pcwiet; 3 maart 2005, 12:18. Reden: copyright

      Comment


      • #4
        Re: handleiding nederlands

        We gaan er in dit forum wel van uit dat de copyrightregels niet geschonden worden. En we voeren rond deze policy dan ook een veel striktere moderatie dan vroeger. Een gedeelte van jouw reply werd daarom gewist.

        Comment


        • #5
          Re: handleiding nederlands

          Sorry pcwiet ,

          Dus vroeger mocht het en nu niet meer ???????????
          Daar ik dit toch gelezen had,op dit forum,stond ik er niet bij stil ivm die copyrights

          Bij deze ga ik dan effen contact opnemen met Fuji Belgie

          Deze thread mag gesloten worden

          thx
          mvg
          Goldje

          Comment

          Working...
          X