Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Militair Hospital Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Militair Hospital Oostende

    Ik ben op zoek naar info over deze locatie, voornamelijk of de gebouwen er nog staan (moet bijna wel, maar toch ), en vooral over de toegangelijkheid. Een adres of plaatsaanduiding zijn ook erg welkom en natuurlijk iedere andere vorm van info over de locatie.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

  • #2
    Re: Militair Hospital Oostende

    Oorspronkelijk geplaatst door rob266
    Ik ben op zoek naar info over deze locatie, voornamelijk of de gebouwen er nog staan (moet bijna wel, maar toch ), en vooral over de toegangelijkheid. Een adres of plaatsaanduiding zijn ook erg welkom en natuurlijk iedere andere vorm van info over de locatie.
    Deze gebouwen staan er zeker nog, maar is tegenwoordig een rustoord geworden. De gebouwen bevinden zich net naast Earth Explorer richting Bredene
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Militair Hospital Oostende

      Rustoord ????
      Dat wil dus zeggen dat er dit soort foto's link niet meer te maken zijn ???
      Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
      Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

      Comment


      • #4
        Re: Militair Hospital Oostende

        Ik vrees ervoor, tenzij in de achtergelegen gebouwen ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Militair Hospital Oostende

          mhhh lastig, via private messages krijg ik van een ander lid dat in Oostende woont te horen dat het rusthuis juist naast het Militair Hospitaal ligt en dat de locatie op zichzelf is zoals die was. Nu weet ik het even niet meer
          Nog meer mensen die bekent zijn met de locatie ????
          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

          Comment


          • #6
            Re: Militair Hospital Oostende

            hallo ,
            het militaire hospitaal is (was) inderdaad naast earth exploxer maar is in zeer vervallen toestand nu (heb er zelf nog naar e dokter geweest )
            naast die gebouwen is het rusthuis godsschalk en is bedoeld voor gewezen vissers en weduwen van vissers

            mvg
            canon eos 500d

            Comment


            • #7
              Re: Militair Hospital Oostende

              Zal wel moeilijk zijn om er binnen te raken zonder toelating. Het is volledig afgezet en prikkeldraad alom.
              Groetjes DD
              Fronstages

              Comment


              • #8
                Re: Militair Hospital Oostende

                Het hospitaal maakt momenteel deel uit van een renovatieproject voor sociale woningbouw van de stad Oostende. De site wordt volledig gerenoveerd en de bestaande gebouwen zullen omgevormd worden tot sociale woningen. Ben er de laatste maand niet meer geweest dus heb ik geen idee hoever de werken staan (als ze al gestart zijn). Ik vrees dat er voor toegang een speciale toelating moet aangevraagd worden.

                Comment


                • #9
                  Re: Militair Hospital Oostende

                  Bedankt voor de reacties,
                  Toestemming daar wachten we niet meer op. In het verleden wel bij enkele locaties geprobeerd te krijgen, maar teveel werk. Risico van gepakt worden is zeer klein en als ze je al pakken dan word je eruit gezet, so what.
                  Prikkeldraad is geen probleem, er is altijd wel een klein gaatje te vinden, jas erover en anders met de Leatherman een gaatje maken.
                  En dat de panden verlaten en redelijk in puin zitten, dat is mooi meegenomen.
                  Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
                  Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

                  Comment

                  Working...
                  X