Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Originele locaties te Mol?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originele locaties te Mol?

    Hallo collega's,


    gewoon eens weten of er originele locaties in Mol zijn om te fotograferen?
    Laat maar horen!

    Greetz, Ronny

  • #2
    Re: Originele locaties te Mol?

    Het sluizencomplex en de Bailey brug in Postel lijken me interessant. Ik kom daar meestal 's avonds voorbij... Het oranje van de straatverlichting, de diepte... Het heeft wel wat vind ik. Met een beetje mist, is het al helemaal uniek.

    En daar vlakbij wordt nog aan zandwinning gedaan. Er is daar een plekje met het helderste witte zand; in de zomer als de zon schijnt lijkt het wel een tropisch strand. Een mooi plekje voor een shoot met een model. 't Is wel prive terrein.

    En de obvious places natuurlijk: het Zilvermeer, de abdij van Postel, ...

    Ben zelf van Mol afkomstig; ben dus wel een beetje benieuwd wat er verder nog uit de bus komt. Ik kan warschijnlijk 50 leuke plekken opnoemen in Atlanta of Antwerpen, maar als het over mijn eigen gemeente gaat, is het heel wat moeilijker


    Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #3
      Re: Originele locaties te Mol?

      Ik zal er eens gaan rondrijden Binnenkort misschien een portret doen vandaar de vraag.


      Dank je voor de inlichtingen!



      Greetz, Ronny

      Comment


      • #4
        Re: Originele locaties te Mol?

        Dag RonnyE,

        Die zandwinning is inderdaad wel eens de moeite.
        Ik ga hier regelmatig foto's trekken. Mooie waterpartijen met nogal wat vogels. Ik heb hier zelfs ooit een ijsvogel ingeblikt. Normaal mag je niet op deze terreinen komen, maar omdat ik hier mijne kost verdien mag ik dat wel.

        Groetjes
        Lionheart

        Fujifilm finepix S7000, Metz Mecablitz 36-C2, 1x RIDATA CF 1Gb 80x, 2x CF 128 Mb PQI 40x, Vanguard Millenium 3 statief, Shutter release cable, Lowepro Nova 1 AW.

        Comment

        Working...
        X