Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleidingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleidingen

    Hoe komt het dat er nu geen links naar handleidingen(pdf)meer worden toegestaan op dit forum ???
    Daar werd tot kort geleden toch niets van gezegd ??
    Deze zijn toch vrij te dowloaden op de sites van de fabrikanten, zij het dan wel meestal in Engels ...

  • #2
    Re: handleidingen

    Waarschijnlijk omdat het niet is toegestaan. Ook al geeft de fabrikant gratis PDF-handleidingen, zo'n handleiding op je eigen site zetten is illegaal.

    Comment


    • #3
      Re: handleidingen

      In de Faq vind je al het antwoord op je vraag:
      Licentie / copyrightschendingen
      Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op het Belgiumdigital-forum gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen, alsook onze hosting-firma. Foto's waarvan je niet de auteur bent en die copy-right protected zijn (zonder toestemming van de auteur). Warez, cracks, no-cd patches en dergelijke, MP3's met copyrighted inhoud, DivX films met copyrighted inhoud en URL’s die hiernaar verwijzen.

      Comment


      • #4
        Re: handleidingen

        Ik heb zelf ooit een topic over handleidingen gesloten. Deze stond meen ik op een site die niet van de fabrikant zelf was. (pin me er niet meer op vast) Die handleidingen bevatten soms (of altijd?) een melding over copyright. Verspreiding door anderen dan de fabrikant is dus niet toegestaan.

        Nou ben ik zelf absoluut niet roomser dan de paus, maar in het openbaar kunnen die dingen lijkt mij niet lijkt me. Anderen ook onder de mods delen een andere mening, en dus hou ik me lekker stil op dat gebied

        Ach.. Plofke is ook maar een mens

        Comment


        • #5
          Re: handleidingen

          IMHO zullen links naar de officiele sites niet verwijderd worden.

          Heb je zo'n .pdf file gedownload en op je site gezet, dan kan je daar hier op het forum niet naar verwijzen natuurlijk gezien de eventuele copyrights.

          Indien je de officiele toestemming hebt (en kunt voorleggen) om die file te verdelen, tja dan is er natuurlijk ook geen probleem

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            Re: handleidingen

            Tot voor kort werd aan zulke 'links' niets gedaan, ik heb er zo verschillende kunnen downloaden, gelukiig maar...

            Comment

            Working...
            X