Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soms geen foto te zien!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Soms geen foto te zien!

    Soms heb ik dat ik een bepaalde foto niet kan zien en krijg dan een wit blokje met een rood kruisje, hoe komt dat? Is het omdat mijn pc sommige bestanden niet kan lezen? Kan dit verholpen worden? Graag advies!
    clo

  • #2
    Re: Soms geen foto te zien!

    Als je een kruisje ziet kan de foto om de een of andere reden niet geladen worden vanaf de host waar de foto staat. Daar kun jij verder niets aan doen.

    Geen zorg, het ligt niet aan je pc.
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #3
      Re: Soms geen foto te zien!

      Inderdaad, gewoonlijk ligt dat niet aan jou pc.
      Toch even vervolledigen dat bv het gebruik van anti-spam software in de webbrowsers er wel kan voor zorgen dat sommige afbeeldingen niet herkent worden. De anti-spam gaat die afbeeldingen verkeerd opvatten als reclameboodschappen en blokkeren.
      Soms kan een bepaalde combinatie van instellingen ook problemen geven, zo geeft deze link van Apple bij meedere internet explorer gebruikers op Telenet problemen. Die pagina hoofding heeft tientallen kleine afbeeldingen die niet zichtbaar zijn. Open je dezelfde link met Opera 7.0 dan lukt het wél.
      Je kan ook eens een voorbeeld opgeven (link) van een foto waar je problemen mee hebt en anderen ogenschijnlijk niet, dan weet je het zeker.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Soms geen foto te zien!

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
        Inderdaad, gewoonlijk ligt dat niet aan jou pc.
        Toch even vervolledigen dat bv het gebruik van anti-spam software in de webbrowsers er wel kan voor zorgen dat sommige afbeeldingen niet herkent worden. De anti-spam gaat die afbeeldingen verkeerd opvatten als reclameboodschappen en blokkeren.
        Soms kan een bepaalde combinatie van instellingen ook problemen geven, zo geeft deze link van Apple bij meedere internet explorer gebruikers op Telenet problemen. Die pagina hoofding heeft tientallen kleine afbeeldingen die niet zichtbaar zijn. Open je dezelfde link met Opera 7.0 dan lukt het wél.
        Je kan ook eens een voorbeeld opgeven (link) van een foto waar je problemen mee hebt en anderen ogenschijnlijk niet, dan weet je het zeker.
        bv kan ik de foto niet zien bij de gevorderden, licht bij het raam. Blijkbaar kunnen anderen wel die foto zien want er werd gesproken over een dubbele kin dat blijkbaar te zien is, dus..
        Als ik het goed begrepen heb moet ik dus in de anti-spam gaan kijken en eventueel aanpassen?
        clo
        Ik ben juist nog eens gaan kijken bij de gevorderden en raad eens? nu kan ik de foto wel bekijken, hoe kan dat nu?
        Last edited by clo; 27 februari 2005, 19:00.

        Comment

        Working...
        X