Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Vision

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Top Vision

    Heeft Top Vision ook een échte winkel in Luxemburg ? Kan iemand mij het exacye adres doormailen a.u.b., want ik zie daar verschillende adressen staan ???
    Zijn de prijzen in de winkel niet gelijk aan die van het net ???
    En kan er eens iemand mij een tip geven inzake en goede, duidelijke en eenvoudige routeplanner te vinden op het net ?
    Merci !

    Marc
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Marc,

    Zoals ik al in andere topics heb geantwoord, TopVision is een keten, dus veel problemen om een vestiging te vinden, zal je niet hebben. In Luxemburg stad zijn er al minstens 2. Je gaat daar gewoon naar de grote markt en kijkt even rond. In 2 zijstraten ervan vind je een TopVision.
    Als je het toch niet zou vinden, de dames van de touristische dienst zijn heel behulpzaam.

    En dan is er nog een in een groot shopping center "Belle Etoile" of vroeger "Cactus" genaamd. Heel gemakkelijk te vinden! Je neemt gewoon de afrit Mamer als je van België naar Luxemburg stad rijdt en volgt daar de wegwijzers "Belle Etoile". Na een paar km zie je aan je linkerkant het shopping center.

    Een goede routeplanner? Probeer shellgeostar eens: www.shellgeostar.com

    Zan

    Zan
    Canon G1

    Comment


    • #3
      Bedankt Zan en sorry: ik heb je post vandaag gezien op het staartje van het item van "paterken"....
      Ik zit thuis nog met een trage PSTN-verbinding, dus ik probeer het surfen wat te beperken, vandaar....
      Kzal in deze post ook Sabine bedanken; ik meende ook al iets gelezen te ghebben over het feit dat de prijzen die in de winkels worden gehanteerd, niet dezelfde zijn als die van op het web. Altijd goed om weten !


      Marc
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Marc,

        We aim to please

        Inderdaad in dat topic heb ik vermeld dat je niet dezelfde prijzen mag verwachten als bij de online shop. In echte winkels hebben ze meer personeel nodig he.

        Maar een printoutje van de site met de gewenste items, kan je toch nog een korting opleveren...

        Zan
        Canon G1
        Zan
        Canon G1

        Comment

        Working...
        X